مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام هادی(ع) در گفتگو با «بسیج»؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام هادی (ع) گفت : شکل‌گیری ایامی همچون دهه کرامت به نام و یاد اهل‌بیت(ع) از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۱۵۶۰۵۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام والمسلمین فلاح نژاد در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت گفت: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران این است که مردم نسبت به ایام ولادت‌ها و شهادت‌های حضرات معصومین(ع) توجه و دقت ویژه‌ای دارند که یکی از این موقعیت‌های زمانی بسیار پر خیر و برکت، ایام دهه کرامت است.

دهه کرامت از افتخارات جمهوری اسلامی است

وی یادآور شد: در گذشته‌ها آن‌طور که ما به‌ذهن داریم اصلاً چنین دهه‌ها و برنامه‌هایی درباره اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) نبود، اما امروز شاهد هستیم که در هر مناسبتی برنامه‌های مختلفی در سطح کشور به نام اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود که این بسیار قابل توجه است، اینها همگی به‌برکت انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام فلاح نژاد خاطرنشان کرد: دهه کرامت یعنی دهه بزرگداشت دو بزرگوار؛ حضرت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س). نخستین روز از ماه ذی‌القعده روز ولادت حضرت معصومه(س) و 10 روز بعد از آن نیز روز ولادت باسعادت حضرت امام رضا(ع) است که در این ایام شاهد برپایی مراسمات و محافل جشن و ذکر اهل‌بیت(ع) در جای جای کشور هستیم.

وی بر این باور است که قرار گرفتن قبر مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در ایران یکی افتخارات بزرگ ایرانیان است و کنار مضجع نورانی آن حضرت، عالمان بزرگی رشد یافتند و منشأ خیرات و برکات بسیاری شدند. یکی از القاب این بانوی بزرگوار "کریمه اهل‌بیت(ع)" است، کسی که بسیار باسخاوت، باشهامت، باشجاعت و بزرگوار بود.

وی یادآور شد : باتوجه به جایگاه مساجد، درپایگاه های بسیج حوزه استحفاظی برنامه های متنوعی درحال برگزاری است.

ارسال نظرات