خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عفاف و حجاب؛

تجمع پرشور مردم اصفهان با حضور مردم انقلابی و سمن های مردمی برگزار شد

تجمع پرشور مردم اصفهان با حضور مردم انقلابی و سمن های مردمی به همراه 40 ایستگاه فرهنگی و هنری و خدماتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۶۰۲۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرنگار ستاد عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان، به مناسبت هفته عفاف و حجاب تجمع پرشور مردم اصفهان در گذر فرهنگی مذهبی چهارباغ عباسی با حضور مردم انقلابی و غیرتمند و سمن های مردمی به همراه 40 ایستگاه فرهنگی و هنری و خدماتی برگزار شد.
بخش پایانی این تجمع همراه با مطالبه گری از مسئولین، اجرای سرود انقلابی، اجرای مسابقه و قرائت بیانیه همراه بود.
اجرای سرود های متنوع در ایستگاه سرود های حماسی و مناسبتی، برپایی ایستگاه نقاشی به صورت زنده با عنوان زن و مقاومت، برپایی غرفه کودک با برنامه های متنوع ترویجی غیر مستقیم جهت حجاب با حضور نسل نوپای انقلاب، اهدا گل و قطعه ای از وصیت نامه شهدا با پیام حجاب به بانوان شرکت کننده در جشنواره از جمله برنامه‌ها در حاشیه این تجمع بود.

 

بنابراین گزارش جشن روز دختر با عنوان گوهر علم و عفاف در شهرستان مبارکه زیباشهر از استان اصفهان برگزار شد، در این مراسم حجت‌الاسلام حسین کیانی به سخنرانی پرداخت، برگزاری مسابقه حضوری برای حلقه های کودکان همراه باپخش فیلم کوتاه، اهدای جوایز بخش‌های دیگری از این مراسم بود.

 

 

مانور فرهنگی، غرفه کودک، پاسخگویی به شبهات، ویژه برنامه عفاف با حضور خادمان امام رضا(ع)، پویش مردمی من چادرم را دوست دارم از جمله برنامه‌‌های شهرستان مبارکه به مناسبت هفته عفاف و حجاب بود.

 

 

 
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار