برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) درشهرمهاجران شازند

مراسم ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) در شهر مهاجران و با حضور عده ی کثیری از مردم در پارک جامع برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۵۹۹۴
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴

برگزاری مراسم جشن میلاد ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ مراسم جشن ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع)، بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین نیکزاد امام جمعه مهاجران برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین نیکزاد در طی سخنان خود ابراز کرد: پیشوای ما  امام هشتم(ع)، در زهد و پارسایی و پرستش پروردگار، یگانه عصر خود بود و زر و سیم دنیا و مناصب اجتماعی و حکومتی در برابر مقام عبودیت و پارسایی او هیچگونه ارزشی نداشت.

امام رضا (علیه السلام) در تعالیم خود، شیعه را تنها در چند واژه یعنی اطاعت از اوامر امام و تسلیم امام بودن تعریف کرده‌اند.

امام رضا (علیه السلام) با درک خطراتی که مبانی اعتقادی شیعه را تهدید می‌کرد از فرصت‌های مناسب برای یادآوری این ویژگی‌ها استفاده می‌کردند و در هنگام سفر به خراسان و در شهرهای بر سرِ راه، برای مردم سخنرانی کرده و مبانی فکری شیعه را بیان می کردند.

 

گفتنی است ضمن برپایی غرفه های نقاشی، اجرای مدیحه سرایی و مولودی خوانی  در این مراسم به قید قرعه به ۱۰ نفر از حضار نمونه در حجاب و عفاف ، 10 هدیه با ارزش های معنوی اهدا گردید.

برگزاری مراسم جشن میلاد ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع)برگزاری مراسم جشن میلاد ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع)برگزاری مراسم جشن میلاد ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع)برگزاری مراسم جشن میلاد ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع)

 

 

ارسال نظرات