خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه آمریکا از قدرت مردمی بسیج می‌هراسد گفت: لازم است تا با برنامه‌ریزی صحیح ظرفیت‌های گسترده بسیج در استان اصفهان تقویت و فعال شود تا بتوان مشکلات جامعه را با این ظرفیت منحصر به فرد برطرف کرد.
کد خبر: ۹۱۵۵۹۹۱
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد با تبریک انتصاب سردار مجتبی فداء به سمت فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) اظهار داشت: بسیج یکی از ابداعات امام راحل است و کشور بدون بسیج در جنگ و سایر عرصه‌ها نمی‌توانست موفق باشد.

وی افزود: آمریکا از قدرت مردمی بسیج آگاهی دارد و از آن می‌هراسد به همین دلیل با ارائه طرحی در عراق، توانست نیروهای مردمی عراق را در ارتش ادغام کند و این هسته مهم را از عراق بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه نیروی بسیج بیش از پیش می‌تواند در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرین باشد، عنوان کرد: اینکه به بسیجیان فقط عضویت داده شود کافی نیست بلکه لازم است در عرصه‌های مختلف و مورد نیاز بسیجیان آموزش ببینند تا بتواند مردم را هدایت کنند و نسبت به جنگ‌های روانی و اقتصادی دشمن آگاه باشند.

وی با بیان اینکه بسیج نیروی مهمی برای کشور است باید از این ظرفیت منحصر به فرد برای برطرف شدن مشکلات جامعه بهره گرفت، خاطرنشان کرد: بسیجیان باید اهل مسجد و اهل نماز جمعه و در عرصه جنگ فرهنگی پیشگاه باشند، از سوی دیگر لازم است تا به قشر جوان رسیدگی کرد و برنامه‌های جذاب و اثرگذار برای آنان اجرا کرد.

سردار مجتبی فدا در ابتدای این دیدار با بیان اینکه ارتباط با حوزه و روحانیت برای ما واجب است اظهار داشت: برنامه‌ها و طرح‌های جدیدی برای ارتباط بیشتر با بسیجیان و سرکشی از پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در نظر گرفته شده است که با به کارگیری فرماندهان جدید در سطح نواحی مقاومت بسیج این برنامه‌ها دنبال می‌شود.

فرمانده جدید سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به نقش بسیج در جامعه گفت: بسیج از بدنه مردم است و در تلاش هستیم ظرفیت‌های مختلف این قشر ارزشمند در جامعه را فعال کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها