خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
به همت حوزه مقاومت فاطمه الزهرا س. جهرم برگزار شد:
به همت حوزه مقاومت فاطمه الزهرا س و بسیج جامعه زنان شهرستان جهرم، همایش روز ملی عفاف و حجاب در باغ ملی آن شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۵۹۷۴
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با سالروز کشتار تاریخی مسجد گوهرشاد و سالروز فرمان ضد انسانی رضا شاه قاجار مبنی بر کشف حجاب، همایش ملی گرامی داشت روز عفاف و حجاب با حضور بانوان شهرستان جهرم در باغ ملی آن شهرستان، برگزار شد.

سرکار خانم جباریان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا س، به عنوان مجری آن برنامه، اظهار داشت: همایش عفاف و حجاب به همت بسیجیان حوزه مقاومت فاطمه الزهرا و با همکاری بسیج جامعه زنان، قسمت فرهنگی هنری و اجتماعی سپاه جهرم، در باغ ملی برگزار شد.

جباریان با اشاره به برگزاری باشکوه آن برنامه، افزود: مطالبه گری از مسئولین شهرستان در زمینه برخورد با ناهنجاریهای اجتماعی، تریبون آزاد، ایستگاه پاسخ به احکام شرعی و ایستگاه صلواتی به همت بسیج اصناف، از جمله برنامه های بود که در حاشیه ی  این همایش برگزار شد.

وی در پایان با اشاره به مشارکت حداکثری خواهران بسیجی شهرستان جهرم در برنامه "تذکر لسانی وظیفه همگانی" از مسئولین شهرستان جهرم درخواست نمود حمایت همه جانبه ای را در زمینه های مختلف، از برنامه های آگاه سازی و نشستهای روشنگری، جهت مقابله با تهاجم نرم و خزنده دشمن که نوجوانان و جوانان جامعه را هدف گرفته، داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها