خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۵۵۹۴۲
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی اجرای امربه معروف و نهی از منکر را وظیفه همه اقشار جامعه بیان کرد و افزود: باید از همه ظرفیت ها برای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه استفاده شود.
استاندار سمنان نیز بر تقویت کارهای فرهنگی برای ایجاد بسترهای مناسب احیای این فریضه در جامعه تاکید کرد.
علیرضا آشنا گر با بیان اینکه باید از ابزارها و روشهای مختلف برای اجرای این فریضه الهی استفاده کرد افزود: افزایش امید اجتماعی و اعتماد مردم مهمترین راهکار است که می تواند از طریق شفاف سازی، برخورد قاطع با متخلفان، جلوگیری از انواع فساد در جامعه محقق شود.
قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور هم در این جلسه رویکردهای جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای توسعه ای فریضه واجب در جامعه را تشریح کرد.
حجت الاسلام میرزایی گفت: لازمه تاثیر گذاری، عملیاتی شده و تحقق امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، انجام این فریضه الهی به صورت تخصصی، علمی و منطقی است.
قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید از انحصاری بودن خارج شود افزود: باید از همه ظرفیت های اجتماعی از جمله سازمان های مردم نهاد و دانشگاهیان برای احیای این فریضه در عرصه های مختلف نظیر تعلیم و تربیت، محیط زیست، گردشگری، عمران و آبادانی بهره گرفت.
در این جلسه سرهنگ پاسدار حمید دامغانی به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان سمنان معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها