توسط حوزه مقاومت شهید دقایقی ناحیه بهبهان انجام گرفت:
با هوشیاری گشت های رضویون حوزه مقاومت بسیج شهید دقایقی، سارق کمدهای فلزی و فلزات قبرستان بهبهان در دام قانون افتاد.
کد خبر: ۹۱۵۵۹۱۴
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲

به گزارش سرویس  سازمان بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج ، جانشین حوزه مقاومت بسیج شهید دقایقی ناحیه بهبهان از شناسایی و دستگیری سارق فلزات شهیدآباد بهبهان و ضبط کمدفلزی مسروقه این سارق خبر داد. جانشین حوزه مقاومت بسیج شهید دقایقی ناحیه بهبهان در این رابطه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت فلزات در شهیدآباد با تیزبینی خدام مردم در بسیج، سارق فلزات شهیدآباد بهبهان به همراه کمد فلزی مسروقه دستگیر و جهت سیر مراحل اعمال قانون به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شد.

ستوان سوم بسیجی پورزارع در ادامه با اشاره به هوشیاری بسیجیان افزود: گشت های رضویون بسیج، همواره در جهت سالم سازی و ایجاد امنیت شهر و محله ها به مردم عزیز خدمات رسانی می کند و با هوشیاری و اقدام آنی عوامل گشت های رضویون، سارق کمدهای فلزی شهیدآباد بهبهان که موجبات ناراحتی خانواده های معزز شهدا و ایثارگر شده بود در دام قانون افتاد.

جانشین حوزه مقاومت بسیج شهید دقایقی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج همچون گذشته گوش به فرمان ولایت در تمامی عرصه های موردنیاز انقلاب نقش آفرین است و با آمادگی کامل از منافع نظام اسلامی و مردم عزیز دفاع کرده و با قاطعیت مقابل هرگونه اقدام مخل نظم و امنیت شهروندان سینه سپر می کند. گفتنی است دستگیری سارقین فلزات قبرستان بهبهان مورد مطالبه امام جمعه محترم شهرستان بود که در خطبه های نمازجمعه نیز این موضوع را از بسیج و ناجا مطالبه کرده بودند.

ارسال نظرات