خبرهای داغ:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در این همایش که در سنگ فرش ولیعصر کلانشهر تبریز برگزار شد، گفت: امروز یکی از مهمترین نماد های اسلامی خواهی حجاب و حفظ آن است.
کد خبر: ۹۱۵۵۸۸۵
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حجت‌الاسلام سید شهاب الدین حسینی افزود: حفظ حجاب به عنوان حفظ سنگر ارزش های والای دین محسوب می شود و زن محجبه با این عمل خود که سفارش اکثر شهداست به عنوان رزمنده ای در سنگر فرهنگی به دفاع از اسلام ایفای نقش می کند.

وی با تشریح این شبهه که ظاهر مهم نیست بلکه باید انسان قلبش باید پاک باشد بیان داشت: این افراد شناخت درستی از اسلام و دین ندارند چراکه بی حجابی و رعایت نکردن عفت یک گناه است و همچنان که دروغ گفتن، تهمت زدن دزدی کردن گناه محسوب می شوند.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: ممکن است در جامعه افرادی را سراغ داشته باشید که  عمل شان در ظاهر خوب و پاک است اما باطن و دلشان ناپاک است ولی واقعیت این است که این شخص بد باطن، در ظاهر هم عمل بدی به نام «نفاق و درویی» انجام می دهد.

وی در پایان تاکید کرد: خانواده های متدین باید با تمام توان در حفظ حجاب و عفت خود و خانواده هایشان همت کنند و مسئولان متولی حجاب نیز با تدابیر لازم در اعتلای هر چه بهتر حجاب و عفت در جامعه باید کوشا باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها