فرماندار ویژه شهرستان ری از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری به پاس فعالیت های فرهنگی و هنری در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۱۵۵۸۸۰
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۴

به گزارش سپاه خبر به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ری که به مناسبت صدور فرمان مقام معظم رهبری پیرامون مبارزه با قاچاق کالا برگزار شده بود، «احمد اسماعیلی راد» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری از «سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری برای فعالیت های فرهنگی و هنری در این حوزه قدردانی کرد.

 سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری در این نشست گفت: موضوع قاچاق کالا و ارز لطمه بزرگی را به اقتصاد کشور وارد می کند و همواره مسئولین در تلاش برای کاهش قاچاق کالا و ارز هستند.

 وی افزود: مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان یکی از مهمترین اصول راهبردی در جهت حمایت از تولید داخلی، ایجاد اشتغال و رونق تولید، وظیفه ای همگانی است که بر دوش آحاد جامعه به ویژه مسئولین و مدیران دستگاه های حاکمیتی گذاشته شده است.

 وی یادآور شد: شهرستان ری نیز که از این موضوع متثنی نیست، با تشکیل مرتب جلسات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیگیری مصوبات آن، تلاش های فراوانی را برای مبارزه با این پدیده کرده که به موفقیت های خوبی دست یافته است.

  

ارسال نظرات