گزارشی از دیدار سردار خرّم با خانواده شهیدان پارسایی؛

شهدا برگزیدگان خداوند بودند/ رشد و بالندگی انقلاب در سایه شهداست

عصر روز گذشته فرمانده سپاه عاشورا در ادامه دیدار از خانواده شهدا، به دیدار خانواده شهیدان رحمان و علی حسین پارسایی رفت.
کد خبر: ۹۱۵۵۸۷۰
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مادر شهیدان پارسایی گفت: شهدا برگزیدگان خداوند تبارک و تعالی بودند که به امانت در اختیار ما گذاشته شده بود.

وی در توصیف فررندانش گفت: یکی از فرماندهان در تهران از من خواست تا فرزند کوچکم را جذب سپاه کنند. من مانع شدم و گفتم فرزندانم تا جان در بدن دارند بعنوان بسیجی برای انقلاب خدمت خواهند کرد و هیچ چشم داشت مالی ندارم.

مادرشهیدان پارسایی با بیان خاطره ای از فرزندش گفت: آقای چیت چیان (فرمانده وقت سپاه تبریز) در یکی از اعزام ها از من پرسید فرزند کوچک شما ۱۵سال سن دارد اما جسمش خیلی تنومند نشان میدهد. چرا مانعش نمی شوی؟ گفتم این جسم را خداوند عنایت کرده و ما وظیفه داریم در راه خدا و امام اعزام کنیم.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت تربیتی مدارس به فرمانده سپاه عاشورا گفت: از شما خواهشمندم فکری به حال مدارس بکنید. وضعیت تربیتی و فرهنگی مدارس نگران کننده است. اگر اینطور پیش برود نسل شهدا تربیت نخواهد شد.

رشد و بالندگی انقلاب در سایه شهداست

فرمانده سپاه عاشورا نیز در این دیدار گفت: ما وقتی خدمت خانواده شهدا می رسیم تصور می کنیم در دودمانی حضور یافتیم که امامزادگانی از جنس شهید در آن زندگی کرده اند.

سردار خرّم افزود: تمامی فعل و انفعالات و رشد و بالندگی انقلاب اسلامی در سایه شهدا شکل میگیرد و به برکت خون شهدا راه انقلاب روز بروز پر رهروتر می شود.

وی به ضرورت آموزش سبک زندگی شهدا توسط والدین گفت: باید سیره‌ی شهدا در منازل تربیت داده شود. نظام آموزشی فعلی نمی تواند انتظارات را برآورده کند.از این رو خانواده ها باید در تربیت انقلابی فرزندان همت بورزند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها