فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج بجستان گفت: به توطئه‌های دشمنان علیه این انقلاب و نظام اشاره کرد و گفت: آخرین آن فشار اقتصادی شدید بر علیه ملت ایران به بهانه به پای میز مذاکره مجدد کشاندن ایران است، اما آمریکا و استکبار باید بداند که به گفته رهبر معظم انقلاب مجبورند در برابر اسلام زانو بزنند.
کد خبر: ۹۱۵۵۸۰۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در ادامه سلسله مراسمات دهه کرامت، به همت حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر شهرآباد و همچنین پایگاه مقاومت بسیج حمزه سید الشهداء مراسم شهید افتخار کوچه آبروی محله در منزل همسر شهید نظافتی از شهدای این روستا برگزار گردید.
 
سخنران این مراسم سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران انقلاب و  هشت سال دفاع مقدس از شهدا به عنوان پرچمداران و ادامه دهندگان راه سید الشهدا (ع) یاد کرد و گفت: عزت و عظمت انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان ایران مرهون خون شهدای گرانقدر و امثال شهید نظافتی است.
 
وی در ادامه به توطئه‌های دشمنان علیه این انقلاب و نظام اشاره کرد و گفت: آخرین آن فشار اقتصادی شدید بر علیه ملت ایران به بهانه به پای میز مذاکره مجدد کشاندن ایران است، اما آمریکا و استکبار باید بداند که به گفته رهبر معظم انقلاب مجبورند در برابر اسلام زانو بزنند.
 
سخنران مراسم همچنین گفت: امروز ما در اوج قرار داریم و در دفاع از کیان و منافع کشور با احدالناسی تعارف و شوخی نداریم می‌خواهد آمریکا باشد یا کشور دیگری که نمونه آن ساقط کردن پهپاد فوق پیشرفته امریکا در نقض حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران بود که توسط پدافند قدرتمند سپاه منهدم شد.
 
سرهنگ جنیدی در پایان خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدا این انقلاب به صاحب اصلی اش خواهد رسید و ما منتظر آن روزیم و باید خودمان را مهیای آن کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها