حسین بغدادی
فرمانده حوزه شهید مدنى(ره) سپاه ناحیه اراک:
فرمانده حوزه شهید مدنى(ره) سپاه ناحیه اراک گفت: ماه ذی القعده آغازش ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س)وپایانش ولادت ثامن الائمه شمس الشموس حضرت امام رضا (ع)است.
کد خبر: ۹۱۵۵۸۰۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛  سروان پاسدار احمد کمانکش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی اظهار کرد: دهه کرامت یادآور بسیاری از مفاهیم ارزشمند و نورانی و مفید برای سعادتمند ی هر انسانی است که علائق و مهر و محبت کم نظیر یک خواهر همانند حضرت معصومه (س)وبرادری وفادار همچون حضرت امام رضا (ع) را به دنیا معرفی و بهترین الگوی مناسب رفتاری می شود.

وی افزود :در این ایام بایستی مراسمات بصورت منظم و با مفاهیم آموزنده همراه با هماهنگی وبرنامه ریزی در پایگاههای مقاومت بسیج ،مساجد و هیات های مذهبی و دیگر کانون های فرهنگی با بهترین کیفت برگزار شود.

وی بابیان ارزش مقام زنان با الگو پذیری از حضرت معصومه(س)گفت:دهه کرامت تداعی کننده اراده ،شخصیت و افتخار آفرینی بانوان بزرگ و پاک دامن والامقام در جهان است که با عملی نمودن به سیره رفتاری حضرت معصومه (س) جایگاه زنان تبدیل به مقام ارزشمندو شایسته می شود.

ایشان ادامه داد: مهم‌ترین راهبرد دشمنان، تغییر سبک زندگی اسلامی است که دشمن به دنبال این است که مسلمانان با حجاب و عفاف از زندگی فاصله بگیرند.

وی گفت: دشمن به دنبال حذف حجاب از جامعه اسلامی است و وظیفه ما بسیجیان به دلیل غفلت مسئولین فرهنگی بسیار سنگین است پیرامون مقابله با این حذف حجاب است.

کمانکش با اشاره به اجرای برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در سطح حوزه تصریح کرد:برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری کارگاه‌های آسیب شناسی خانواده و تجمع برزگ حافظان حریم خانواده از مهم‌ترین برنامه‌ها در هفته حجاب و عفاف است.

کمانکش در پایان از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی دفاع از حریم خانواده در شهرستان اراک خبر داد و گفت: این گردهمایی نیز همزمان با هفته عفاف و حجاب و دهه کرامت روز پنج شنبه 20 تیر ماه ساعت 18:30 از مدرسه تزکیه به سمت امامزاده آمنه و عبدالله برگزار شد.

ارسال نظرات