تیم‌های عملیاتی ۱۱ استان در زمان سیل به لرستان آمدند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: پس از وقوع سیل فروردین امسال تیم‌های عملیاتی از ۱۱ استان برای کمک به سیل‌زدگان در لرستان مستقر شدند.
کد خبر: ۹۱۵۵۷۷۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، صارم رضایی امروز در آیین توزیع کالاهای اساسی مناطق سیل زده لرستان با اشاره به اینکه اقدامات پیشگیرانه سازمان هلال‌احمر باعث شد میران تلفات انسانی سیل فرودین ماه در لرستان به حداقل مقدار ممکن برسد اظهار داشت: در حین حادثه سیلاب و مقابله با سیل نیز کارهای خوبی در استان صورت گرفت.

وی افزود: اختصاص هزار و ۱۱۸ هزار چادر در مرحله اولیه برای اسکان، هماهنگی با مدیران عامل جمعیت هلال احمر استان ها، برنامه ریزی و تقسیم سورتی پروازها، 14 بالگرد در لرستان مستقر شد و این امکانات سبب شد که به یک هزار و 117 روستا خدمت‌رسانی صورت گیرد، همچنین از 11 استان تیم عملیاتی در لرستان مستقر شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان اظهار کرد: در زمان وقوع سیل بیش از 11 هزار چادر، 70 هزار پک غدایی و امکانات رفاهی زیادی میان مردم سیل توزیع شد تا مردم این مناطق دچار کمبود امکانات نباشند.

رضایی با اشاره به اینکه چهار هزار و 191 نفر از اعضای جوان سازمان هلال احمر لرستان از همان روزهای ابتدایی در مناطق سیل زده مستقر شدند، تصریح کرد: پس از اسکان موقت مردم سیل‌زده، بین این افراد پک‌های غدایی یک ماهه و بسته‌های فرهنگی و رفاهی زیادی توزیع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار