نماینده ولی‌فقیه درسپاه ناحیه سلمان رشت در گفت‌وگو با بسیج:
نماینده ولی‌فقیه درسپاه ناحیه سلمان با اشاره به اینکه جهاد کردن می‌تواند در زمینه‌های گوناگونی مانند فرهنگ‌سازی، دفاع از ارزش‌های انقلاب و محرومیت‌زدایی نمود پیدا کند گفت: اجرای طرح "جهاد همبستگی ملی" مصداق بارز مجاهدت است.
کد خبر: ۹۱۵۵۷۶۶
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی سیدرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در سنگر با تاکید بر لزوم توجه ویژه بر اجرای طرح "جهاد همبستگی ملی" اظهار داشت: بسیجیان و پاسداران باید در اجرای طرح جهاد همبستگی ملی پیشتاز باشند.

نماینده ولی‌فقیه درسپاه ناحیه سلمان رشت با بیان اینکه باید مسئله جهاد و مجاهدت را در عرصه‌های گوناگون مدنظر قرار داد گفت: برخلاف آنچه که امروز توسط برخی سیاستمداران مطرح می‌شود، جهاد به معنای جنگ و خونریزی نیست بلکه به معنای تلاش و فعالیت برای پیشبرد امور انقلاب است.

سیدرضایی با اشاره به اینکه جهاد کردن می‌تواند در زمینه‌های گوناگونی مانند فرهنگ‌سازی، دفاع از ارزش‌های انقلاب و محرومیت‌زدایی نمود پیدا کند عنوان داشت: اجرای طرح "جهاد همبستگی ملی" مصداق بارز مجاهدت است.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت اقشار مختلف ملت ایران در راستای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان استان‌های مختلف کشور افزود: باید تلاش کنیم تا طرح "جهاد همبستگی ملی" را با استفاده از ظرفیت‌های داخلی عملیاتی کنیم.

نماینده ولی‌فقیه درسپاه ناحیه سلمان بهره‌مندی از ظرفیت‌های داخلی کشور را عامل پیشبرد امورات انقلاب و نظام دانست و خاطرنشان کرد: اعتماد به توان داخلی سبب ترسیم آینده‌ای روشن برای کشور می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات