با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان،
اولین نشست مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان شاهرود در راستای هماهنگی جهت برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۵۷۶۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اولین نشست مسئولان دستگاه‌های اجرایی شاهرود با هدف هماهنگی جهت برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش شاهرود برگزار شد.
در این نشست؛ نحوه پشتیبانی از این مسابقات در بخش فوریت‌های پزشکی، امداد و نجات (اورژانس و آتش نشانی)، امنیت ورزشکاران و ایمنی تردد ورزشکاران در مسیر‌های درون شهری (نیروی انتظامی و پلیس راهور) و معرفی ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی و ... مورد بررسی قرار گرفت.
دکتر حاج قاسمی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان بر ایجاد موج ورزشی و پوشش رسانه‌ای گسترده این مسابقات با هدف کمک به ارتقاء‌فرهنگ ورزش و سلامت شاهرود و استان تأکید نمود.
معرفی یک نماینده از هر دستگاه اجرایی به ستاد برگزاری این مسابقات، تدوین برنامه عملیاتی هر دستگاه اجرایی، معرفی رابط رسانه‌ای جهت ارتباط با رسانه‌ها و تشکیل کمیته‌های تخصصی از مصوبات این نشست بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها