مدیرکل كمیته امداد امام خمینی (ره) استان مركزی خبر داد:

۱۷۸ زوج نیازمند در استان مرکزی راهی خانه بخت شدند

مدیرکل كمیته امداد امام خمینی (ره) استان مركزی گفت: در طی سه ماهه نخست سال جاری ۱۷۸ زوج تحت پوشش راهی خانه بخت شدند.
کد خبر: ۹۱۵۵۷۶۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷

قنبر موسی نژاد مدیرکل كمیته امداد امام خمینی (ره) استان مركزی در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  با اشاره به اینکه کمک به ازدواج جوانان یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد است گفت: در سه‌ماهه نخست سال جاری ۱۷۸ زوج تحت حمایت با دریافت جهیزیه کامل و یا کمک هدیه ازدواج بااعتبار ۶۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان از کمیته امداد استان مرکزی راهی خانه بخت شدند.

وی در خصوص برنامه های انجام شده در این راستا بیان داشت:  كمك هدیه ازدواج به فرزندان مددجو، برگزاری همایش‌های ازدواج آسان و دوره‌های آموزشی از اقدامات انجام‌شده توسط این نهاد برای توسعه فرهنگ ازدواج بوده است.

مدیرکل كمیته امداد امام خمینی (ره) استان مركزی بالا رفتن سن ازدواج برای جوانان را معضلی جدی خواند و افزود: بالا رفتن سن ازدواج و معضل طلاق از مشكلات اساسی جامعه است كه حل این مشكلات نیازمند همكاری و مساعدت همه بخش‌ها است.

موسی نژاد در خصوص نحوه مشارکت خیرین در امر خداپسندانه ازدواج جوانان و تقدیر از خیرینی که تاکنون در این امر مشارکت کرده اند، تصریح کرد: خیران و نیكوكاران می‌توانند برای مشاركت در تأمین جهیزیه نوعروسان با ستاد جهیزیه كمیته امداد امام خمینی (ره) مستقر در شهرستان‌ها همكاری كرده و در این امر خداپسندانه مشاركت كنند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار