به میزبانی سپاه کربلا برگزار شد:

جلسه هم اندیشی کشتی بسیج با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران

جلسه تخصصی و هم اندیشی کشتی بسیج با حضور سرهنگ جواد بخشی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران و اعضای هیئت کشتی بسیج شهرستان رامسر به میزبانی سپاه کربلا برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۵۷۵۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،جلسه تخصصی و هم اندیشی کشتی بسیج با حضور سرهنگ جواد بخشی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا ، سرهنگ غفارپور مدیریت تربیت بدنی سپاه کربلا و رئیس هیئت کشتی بسیج استان به همراه رئیس و اعضای هیئت کشتی بسیج شهرستان رامسر به میزبانی سپاه کربلا برگزار شد.

سرهنگ غفار پور  در این جلسه روحیه بسیجی ، برنامه ریزی درست، پیگیری تمرینات مستمر در هیئت کشتی بسیج رامسر را یکی از شاخصه های موفق و خوب دانست و ابراز امیدواری کرد: با پرورش فکر انقلابی آینده خوبی برای هیئت کشتی بسیج شهرستان رقم خواهد خورد.

حسین اخوان رئیس هیئت کشتی بسیج رامسر هم در این جلسه  از  افتتاح خانه کشتی بسیج خبر داد و  با اعلام عملکرد سه ماهه اول سال 98 هیئت کشتی بسیج این شهرستان گفت: برگزاری مسابقات و اردوهای متمرکز و مشترک درسطح کشور در سطوح نونهالان و نوجوانان، برگزاری اردوهای فرهنگی، مذهبی، ورزشی، اردوهای جهادی از برنامه های آینده این هیئت است.

وی در پایان گفت: از حسن اعتماد و  حمایت های فرمانده سپاه رامسر و مدیریت تربیت بدنی شهرستان به این هئیت کشتی قدردانی می کنم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها