فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم:

امنیت امروز ایران اسلامی حاصل رشادت شهداست / تربیت و مدیریت جهادی یکی از رمز‌های دوران دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در یادواره شهدای دهستان چاهک از مقاومت به عنوان الگوی عملی ما یاد کرد و گفت:: امنیت امروز ایران اسلامی حاصل رشادت شهداست و یادواره‌های شهدا لازمه نهادینه کردن فرهنگ مقاومت است.
کد خبر: ۹۱۵۵۷۳۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، نهمین یادواره تنها طلبه شهید شهرستان خاتم و شهدای دهستان چاهک در روستای شهریاری سفلی از توابع شهرستان خاتم برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دهه کرامت را تبریک گفت:.
سرهنگ دوم پاسدار عباس باقری در ادامه با اشاره به رشادت و از خودگذشتگی شهدا در دوران دفاع مقدس امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی را حاصل رشادت و از خودگذشتگی شهدا و صبر و استقاومت رزمندگان و ایثارگران عنوان کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه تمام هم و غم امروز دشمنان و در راس ان استکبار جهانی سرنگونی و ضربه وارد اوردن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است خاطر نشان کرد: امروز چه کسانی که به این نظام و انقلاب اعتقاد دارند و چه کسانی که ندارند به این نتیجه رسیده اند که رمز پیروزی در گرو مقاومت در مقابل دشمان است و هرچه دشمن بیشتر تلاش کند ملت ایران مقاوم‌تر خواهد شد.
عباس باقری در ادامه با بیالن اینکه یکی از رمز و رموز دوران دفاع مقدس تربیت و مدیریت جهادی در زمینه‌های مختلف بود به اهمیت ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمن اشاره کرد و گفت:: امروز به برکت خون شهدا دنیا به این نتیجه رسیده است که ملت ایران ملتی مقاوم است.
وی درا دامه با بیان اینکه الگوی عملی ما مقاومت در مقابل دشمان است افزود: اگر خواهان مقاومت هستیم باید یاد ونام شهدا و فرهنگ ایثار شهادت را در جامعه نهادینه کنیم.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار