باحضور اقشار مختلف/

همایش بزرگ حجاب و عفاف در پارک طوبی بهاباد برگزار شد

گردهمائی حجاب و عفاف به مناسبت هفته عفاف و حجاب با حضور بانوان بسیجی شهسرتان بهاباد در محل پارک طئبی همراه با برنامه‌های شاد ومتنوعی برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۵۵۷۲۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام اکبر زارعیان مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در این گردهمائی با تبریک هفته عفاف و حجاب گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تقید به پوشش عفیفانه در بین افراد جامعه خود می‌تواند به رشد و توسعه کشور کمک کند.
زارعیان بابیان اینکه حجاب نه تنها محدودیت نیست بلکه مصونیت است و استفاده کننده از حجاب خود را گوهر گران‌بهایی می‌داند که ارزش خود را کم نمی‌فروشد افزود: حیا و عفاف فرهنگ دینی ما است و حفاظت از آن با تمام وجود باید انجام شود.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد تصریح کرد: یکی از قیام ‏های ‏خونین مردم ایران به رهبری مراجع تقلید، که نقطه عطفی در تاریخ قیام ‏های اسلامی دارد، قیام مسجد گوهرشاد است. نقش علما به ویژه شیخ محمد تقی بهلول در این قیام بسیار برجسته بوده است. او در مسجد گوهرشاد طی سخنرانی‌های پرشور و التهابی به کشف حجاب حمله کرد و این حرکت را تهاجمی علیه دیانت و ارزش‌های معنوی دانست.
این مقام مسئول تصریح کرد: واجب بودن حجاب برای زنان از ضروریات دین مبین اسلام است. واجب بودن حجاب از نظر قرآن، گفتار پیامبر (ص) و امامان معصوم (ع) نیز به حکم عقل و اجماع رأی فق‌ها و علمای اسلام امری ثابت است.

انتهای پیام /د
ارسال نظرات
آخرین اخبار