خوزستانی ها به مناطق عملیاتی غرب کشور می روند

مسئول قرارگاه راهیان نور سپاه، ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت:دشمن تلاش دارد تا گسستی میان نسل اول انقلاب اسلامی با نسل های دوم، سوم و چهارم برای به ثمر نرسیدن انقلاب اسلامی برقرار کند،
کد خبر: ۹۱۵۵۷۰۷
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، بهمن شهریاری با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور عمومی شامل غرب، جنوب غرب و دریا است بیان کرد: زمان هر کدام از اردوها در تقویم راهیان نور مشخص است و اکنون شاهد اردوهای راهیان نور غرب کشور هستیم که در این بازه استان خوزستان هم کاروان هایی اعزام خواهد کرد. دشمن تلاش دارد تا گسستی میان نسل اول انقلاب اسلامی با نسل های دوم، سوم و چهارم برای به ثمر نرسیدن انقلاب اسلامی برقرار کند، اما چنین طرحی با راه اندازی اردوهای راهیان نور شکست خورد.
وی خاطرنشان کرد: آغاز اعزام کاروان های اردوهای راهیان نور استان از هفت مردادماه با اعزام اعضای بسیج کارمندی خواهد بود و مدت زمان اردوها چهار روزه است که به مناطق عملیاتی کردستان و کرمانشاه اعزام خواهند شد.
وی با بیان اینکه اعزامکاروان های راهیان نور استان در غرب کشور به مدت ۱۳ روز انجام می شود توضیح داد: ۹۰۰ خواهر و برادر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد ضمن اینکه خادمان شهدای خواهر و برادر در پادگان های محل استقرار، حضور پیدا می کنند. تبیین آرمان های انقلاب اسلامی، مقابله با طرح ها و سناریوهای دشمن در جنگ نرم در اردوهای راهیان نور بیان می شود.

ارسال نظرات