دبیرکل جنبش حزب الله لبنان به اسراییل هشدار داد درصورت بروز هرگونه جنگ میان ایران و آمریکا این رژیم نمی‌تواند بی‌طرف و ایمن باقی بماند.
کد خبر: ۹۱۵۵۶۹۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری بسیج به نقل از فرانس۲۴؛ سیدحسن نصرالله در گفتگو با شبکه لبنانی المنار هشدار داد درصورت بروز هرگونه جنگ میان ایران و آمریکا، اسراییل بمباران خواهد شد؛ به همین خاطر است که آمریکا برای جنگ با ایران دست نگه داشته است چرا که می‌داند در این صورت اسراییل محو خواهد شد.

بااین حال دبیرکل حزب الله تاکید کرد تمام تلاش‌های این گروه در منطقه به این سمت است که میان ایران و آمریکا جنگی در نگیرد. وی همچنین گفت: به نفع عربستان و امارات هم نیست که چنین جنگی رخ دهد.

سیدحسن نصرالله در مورد حضور حزب الله در سوریه هم گفت: ارتش سوریه خود را بازیافته و دیگر به ما نیازی ندارد؛ حزب الله حضور نظامی در ادلب سوریه ندارد اما اگر نیاز باشد به آنجا بازمی‌گردد.

دبیرکل جنبش شیعی حزب الله در مورد حملات اسراییل به سوریه هم گفت: نتانیاهو مردم خود را فریب می‌دهد چرا که با این بمباران‌ها ایران سوریه را ترک نخواهد کرد. وی همچنین به اسراییل هشدار داد تمام خطوط ساحلی این رژیم به ویژه تل‌آویو در تیررس موشک‌های حزب الله است.

خبر اصلی را در فرانس۲۴ ببینید

 منبع:سرویس ترجمه شفقنا

ارسال نظرات