بوشهر-جانشین سپاه سید الشهداء دیر گفت : گروههای جهادی درقالب چند تیم برای ارائه خدمات مختلف به سطح شهرستان اعزام می شوند .
کد خبر: ۹۱۵۵۶۸۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

سید علی حسینی نیا در گفتگو با خبر نگار خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر ، بیان نمود : گروه های جهادی در عرصه های فرهنگی، بهداشت و سلامت، آموزش و مشاوره، اشتغال زایی و کارآفرینی، عمرانی، محرومیت زدایی را با همکاری حوزه ها اغاز خواهند کرد

وی افزود : در این چارچوب جهادگران بسیجی با تخصصهای متنوع پزشکی و فرهنگی در قالب چند گروه با استقرار در مناطق روستایی و برنامه ریزی دقیق نسبت به ارائه خدمات سلامت و پزشکی به ساکنان روستا ها اقدام می کنند.

حسینی نیا با اشاره به اهداف اردوها اظهار کرد: در اردوهای جهادی ، اهداف مختلف و متعددی در دستور کار قرار دارد که نمونه ای از آن خودسازی، نیروسازی و ساخت جامعه بهتر، برپایه تاثیرگذاری بیشتر است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره برگزاری اردوهای جهادی که فرمودند کار جامعه به خوبی پیش نخواهد رفت مگر با کار و عمل جهادی تاکید کرد: سخنان رهبری خطاب به آحاد ملت است و این رفتار جهادی تاثیرات خود را بر مردم خواهد گذاشت؛ در واقع این حرکتی است که نمی توان آن را با هزاران عکس و فیلم به دست آورد بلکه تنها در سایه مجاهدت و انقلابی گری محقق خواهد شد.

جانشین سپاه دیر در پایان، از جمع آوری کمک به سیل زدگان در سطح شهرستان خبر داد و گفت : ۴۰ مسجد و پایگاه مقاومت در سطح شهرستان دیر مشخص شده است که کمک های مردمی را برای سیل زدگان خوزستان جمع آوری می کنند.انتهای خبر./

ارسال نظرات