نماینده ولی‌فقیه درکهگیلویه‌ و بویراحمد:

طرح جهاد همبستگی ملی طرحی همگام با نیاز سنجی و پوشش نیازهای مردمی است

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی گفت: با همکاری، همیاری و هم پوشانی طرح جهاد همبستگی ملی را محقق کنیم تا بتوانیم از ظرفیت های درونی خودمان نیازهای جامعه را برطرف کنیم چرا که استقلال و توانمندی کشورمان برمدار ظرفیت های درونی ما خواهد بود و باید این ظرفیت ها را شناخت تا به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۹۱۵۵۶۸۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در خصوص اهمیت طرح «جهاد همبستگی ملی» در بازسازی مناطق سیل‌زده کشورگفت: مساوات اسلامی عبارت از همکاری، همیاری و هم پوشانی واگر جامعه این دستور و توصیه دین را انجام دهد، تمام بار‌های جامعه برداشته خواهد شد.
وی افزود:یعنی اینکه بار جامعه بردوش یک انسان و یا چند انسان نخواهد بود وهمه با هم بار‌هایی را برمی دارند هرشخص به فراخور توان و استعدادش؛ در طرح "جهاد همبستگی ملی" که توسط سازمان بسیج مستضعفین مطرح شد در ساخت منازل، مدارس و کالا‌های ضروری مورد نیاز سیل زدگان، مردم باید خودشان مستیقما مراجعه کنند و با جذابیت این طرح آشنا شوند که طرحی برقاعده مساوات دینی است.
آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم با همکاری، همیاری و هم پوشانی این طرح را محقق کنیم تا بتوانیم از ظرفیت‌های درونی خودمان نیاز‌های جامعه را برطرف کنیم چرا که استقلال و توانمندی کشورمان برمدار ظرفیت‌های درونی ما خواهد بود و باید این ظرفیت‌ها را شناخت تا به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.

گفتنی است در طرح «جهاد همبستگی ملی» هر مسجد در سراسر کشور ساخت یک منزل مسکونی و هر کاسب تامین یک کالای اساسی را عهده‌دار خواهد شد و مجموعه بانک‌های کشور نیز هر بانک یک مدرسه را تقبل خواهد کرد، این طرح برای بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده کشور با همت مردم، هیات مذهبی و با محوریت مساجد انجام خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار