مراسم افتتاحیه اردو‌های جهادی بسیج دانش آموزی شهرستان محلات، باحضورسرهنگ نجفی فرمانده سپاه محلات، آعلی مسئول بسیج سازندگی سپاه محلات، بسیج دانش آموزی، گردان یازهرا (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۵۶۷۹
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات؛ سرهنگ نجفی فرمانده سپاه محلات در مراسم افتتاحیه اردو‌های جهادی بسیج دانش آموزی محلات گفت: مباحث اردو‌های جهادی فراتر از کمک رسانی به مردم، حمایت مردمی است که به نوعی صاحبان اصلی این نظام هستند و نسبت به دیگران در وضعیت نامساعدتری می‌باشند.

وی افزود: در این اردو‌ها در پی آن هستیم که با ارتقای کمی و کیفی سطح نیرو‌های جهادی، مشکلات مردم را به بهترین نحو حل کنیم.

نجفی با بیان این نکته که هدف از برگزاری اردو‌ها ساماندهی بهتر نیرو‌ها و بالا بردن اثر دهی آن‌ها می‌باشد، ادامه داد: باید از مجموعه نیرو‌های بسیجی، مردمی و خیرین محلات نیز به خاطر عملکرد بسیار خوب در کمک رسانی به مردم سیل زده خوزستان تقدیر و تشکر به عمل آورم.

سرهنگ نجفی درپایان گفت: این برنامه تنها مختص به نیرو‌های بسیجی نمی‌شود و همه اقشار از زن و مردم و در سنین مختلف می‌توانند در قالب برنامه ریزی درست، همکاری کنند.

ارسال نظرات