به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج سرهنگ انبارکی معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) گفت : در زمان حساس این سیل هم اگر مردم نمی آمدند ابعاد فاجعه خیلی بیشتر از اینها بود. ازچهل دو پایگاه مقاومت و بسیج کارگری شصت واحد مسکونی باید برای مردم مناطق سیل زده عزیزمان آماده کنیم ، روحیه کمک روحیه تعاون که روحیه بسیار خوبی است باید نهادینه شود.
کد خبر: ۹۱۵۵۶۶۹
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
در زمان حساس سیل اگر مردم نمی آمدند ابعاد فاجعه خیلی بیشتر از اینها بود
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج سرهنگ انبارکی معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) در جلسه با مسئولان اصناف شهرستان‌ها و بسیج کارگری عنوان کرد: به گفته امام رضا (ع) وارد شدن به دژ الهی شرط دارد و شرط آن ولایت است. در زمان مشروطه ما با جنبش‌هایی از مردم مواجه شدیم، اما امامی نبود، با امام جنبش کامل شد و به انقلاب منتهی شد. این انقلاب برخاسته از روح وحیانی و الهی است و خداوند میفرماید عده‌ای فکر می‌کنند با دهان توانایی خاموشی کردن نور را دارند که اشتباه فکر می‌کنند. ما لحظات بحرانی زیادی در این انقلاب را گذرانده ایم اگر نبود تدابیر روشنگری و پیامبر گونه مقام عضمای ولایت نمیتوانستیم از آن عبور کنیم.

سرهنگ انبارکی ادامه داد: صمیمانه تشکر میکنیم از عزیزانی که در زمان سیل امسال کمک کردند انسان‌هایی بودند که انگشتر خود را، گوشواره خود را هدیه به عزیزان سیل زده کردند همینطور که مردم در زمان جنگ آمدند اینبار هم اینگونه بود و ما در هر شرایط کار را به مردم دادیم نقش مردم یک نقش فوق العاده بوده است. در زمان حساس این سیل هم اگر مردم نمی‌آمدند ابعاد فاجعه خیلی بیشتر از این‌ها بود. از ۴۲ پایگاه مقاومت و بسیج کارگری ۶۰ واحد مسکونی باید برای مردم مناطق سیل زده آماده کنیم، روحیه کمک روحیه تعاون که روحیه بسیار خوبی است باید نهادینه شود.
 
در زمان حساس سیل اگر مردم نمی آمدند ابعاد فاجعه خیلی بیشتر از اینها بود

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) با اشاره به کنگره سرداران و دو هزار شهید استان یادآور شد: در بحث کنگره یک رزمایش فرهنگی به تمام معنایی انشالله در استان به وقوع خواهد پیوست. بسیج اصناف و بسیج کارگری باید کمک‌های بسیاری را در این زمینه به ما کنند. ما باید قدردان زحمت‌های شهدا باشیم بایستی از حالا ستاد‌ها را مشخص کنیم، تاریخ یادواره‌ها و زمان و مکان ، نباید از برنامه عقب بمانیم یک فضا سازی مناسبی باید صورت بگیرد.
 
در زمان حساس سیل اگر مردم نمی آمدند ابعاد فاجعه خیلی بیشتر از اینها بود

سرهنگ محمدی مسئول بسیج کارگری سپاه امام صادق (ع) بوشهر گفت: به گفته مقام معظم رهبری وظیفه همه‌ی ما کمک به سیل زدگان عزیز است. ما سه مرحله کمک به سیل زدگان عزیز داریم مرحله اول فرستادن اقلام مورد نیاز غذایی بود و اعزام گروه‌های جهادی مرحله دوم تهیه لوازم خانگی و حالا مرحله سوم کمک رسانی در بحث تعمیر و ساخت منازل سیل زده است.
 
پایان خبر/
ارسال نظرات