خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: زنان باحجاب باید در صحنه حضور پر رنگی داشته باشند و جو عمومی عفاف و پاکدامنی را حفظ کنند تا فرصت مانور را از هوس‌بازان بگیرند.
کد خبر: ۹۱۵۵۶۶۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷

زنان باحجاب باید در صحنه حضور پر رنگی داشته باشندحجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: زنان باحجاب باید در صحنه حضور پر رنگی داشته باشند و جو عمومی عفاف و پاکدامنی را حفظ کنند تا فرصت مانور را از هوس‌بازان بگیرند.

وی افزود: حجاب و عفاف باعث می‌شود که بهانه از دست بیماردلان و مزاحمان عفت عمومی گرفته شود و عفت و آبرو در جامعه تأمین شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: با پوشیدن لباس که معرف شخصیت یک زن مسلمان است از عواقب و پیامدهای بی‌حجابی و بی‌عفتی در جامعه جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: رونق گرفتن چشم‌چرانی و هوس‌بازی، توسعه فساد و فحشا، سوء قصد و تجاوز به عنف، بارداری‌های نامشروع و سقط جنین، پیدایش امراض روانی و مقاربتی، خودکشی و فرار از خانه بر اثر آبروریزی، بالا رفتن آمار طلاق و از بین رفتن روابط خانوادگی از جمله عواقب بی‌حجابی و بی‌عفتی در جامعه است.

شیرزادی با اشاره به آیه 59 سوره احزاب گفت: باید هر گونه اصلاحی را از خود و خانواده شروع کنیم.

وی ادامه داد: مسلمانان باید همچنان که در آیه مبارکه به پیامبر(ص) خطاب می‌شود «ای پیغمبر با زنان و دختران خود و زنان مؤمنان بگو که خویشتن را به چادر فرو پوشند، که این کار برای اینکه آنها (به عفّت و حرّیت) شناخته شوند تا از تعرض و جسارت (هوس‌رانان) آزار نکشند بسیار نزدیک‌تر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه مفاسد اجتماعی معمولا بی‌علت نیستند، گفت: برای مبارزه با آن باید همه جوانب را سنجید و در آیه ذکر شده ابتدا به زنان با ایمان دستور می‌دهد تا بهانه به دست افراد هرزه ندهند و سپس مزاحمین را با شدیدترین تهدید بر سر جای خود می‌نشاند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات