خبرهای داغ:
راهپیمایی و اجتماع ۱۰ هزار نفری بانوان ایلامی در حمایت از حریم خانواده در هفته عفاف و حجاب برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۵۶۵۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرنگار ستاد عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان، راهپیمایی و اجتماع ۱۰ هزار نفری بانوان ایلامی در حمایت از حریم خانواده در هفته عفاف و حجاب برگزار شد.

راهپیمایی و اجتماع ۱۰ هزار نفری بانوان ایلامی برگزار شد

راهپیمایی و اجتماع ۱۰ هزار نفری بانوان ایلامی برگزار شد

راهپیمایی و اجتماع ۱۰ هزار نفری بانوان ایلامی برگزار شد

امروز بانوان جامعه ما علمداران صیانت از عفت هستند

راهپیمایی و اجتماع ۱۰ هزار نفری بانوان ایلامی برگزار شد
بنابراین گزارش خانم فیروزه مهرپرور دبیر ستاد هفته عفاف و حجاب و اجتماع بزرگ مردمی مدافعان حریم خانواده در گفتگو خبرنگار بسیج جامعه زنان با بیان اهداف برگزاری این اجتماع بزرگ گفت: اجتماع بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده امروز بصورت سراسری در سطح کلیه شهرستانها برگزار شده هدف از برگزاری این اجتماع باشکوه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و ارزش های اسلامی در سطح جامعه می باشد.

وی گفت: امروز ما از مردم و مسئولین سه موضوع اصلی را مطالبه خواهیم کرد، مطالبه عفت از زنان و غیرت از مردان و مطالبه کار اثر بخش از مسئولین و دولتمردان.

مهرپرور افزود: امروز دشمن تمام سعی و تلاش خود را بکار بسته تا تحکیم بنیان خانواده را سست کند عفاف و حجاب و ارزش ها را در جامعه کم رنگ جلوه دهد اما در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم له فرمودند سبک زندگی اسلامی ایرانی، در پیامی به کنگره هفت هزار شهید زن کشور فرمودند زن الگوی سوم، یعنی زن نه شرقی نه غربی، زن شرقی گوشه نشین است و زن غربی ابزاری است، ولی زن الگوی سوم زنی است که در کنار عفت و حجاب و حفظ سنگر خانواده می تواند در صحنه های اجتماعی حضور پیدا کند و با حفظ سنگر خانواده در اجتماع نقش آفرینی نماید.

دبیر ستادهفته حجاب و عفاف بیان داشت: شیرزنان مسلمان امروز با حفظ چادر حیا که یادگار زهرای مرضیه است جهاد صیانت از عفت را علمداری می کنند

وی تصریح کرد: حماسه بزرگ اربعین حسینی و کنگره ۳هزار شهید استان ایلام فرصت مناسبی است که زنان انقلابی و مومن ما در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ایثار و شهادت بکوشند و پیام خودرا به دشمن منتقل کنند، ما هیچ وقت اجازه نخواهیم داد در استان شهید پرور ایلام حجاب دست خوش سلایق ناهمگون گردد.

اجتماع عظیم مردمی دختران انقلاب در حمایت از حجاب فاطمی و تحکیم بنیان خانواده

به مناسبت هفته عفاف و حجاب روز پنجشنبه دختران انقلابی و فاطمی شهرستان مهران، خانواده های شهدا و ایثارگران و عموم مردم ولایتمدار شهرستان گرد هم آمدند تا باشعار" میراث ایرانی؛گرایش جهانی"به گوش جهانیان برسانند، پوشش اسلامی و حجاب برتر، انتخاب و نشان ملی زنان ایران زمین است و از آن دفاع می کنند.
در این اجتماع مردمی زنان و دختران یاد و خاطره شهدای حادثه 21تیرماه و مردمانی پاک که زنده به گور شدند تا پاکی زنده بماند را گرامی داشته وبا حضور خود شعار "ایستاده ایم مثل گوهر شاد؛ برای غیرت برای ایران" سر دادند ؛دشمنان بدانند حجاب اسلامی ما دختران ایرانی از حجاب و چادرهای دختران بنی هاشم و از داخل کوچه های مدینه و خانه فاطمه(س)به اینجا رسیده و تا آخرین قطره خون مدافع این میراث گرانبها هستیم.
راهپیمایی و اجتماع ۱۰ هزار نفری بانوان ایلامی برگزار شد

بمناسبت آخرین روز هفته عفاف وحجاب نوگلهای عفیف انقلابی بسیج جامعه زنان مهران با پوشیدن و رعایت حجاب اسلامی چادر و حضور در صفوف نمازجمعه ،آمدند تا به دشمن بگویند که ما از کودکی چادر راه که میراث گرانبهای حضرت زهرا است دوست داریم و به پوشیدن آن افتخار می کنیم.

راهپیمایی و اجتماع ۱۰ هزار نفری بانوان ایلامی برگزار شد

ارسال نظرات