حجت الاسلام احمد سالک در همایش سیاسی با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن تمام توانش را برای القای نا کارآمدی نظام و ایجاد نا امیدی در جامعه بکار گرفته است.
کد خبر: ۹۱۵۵۶۵۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، همایش سیاسی با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سالک در تیپ الغدیر یزد برگزار گردید.
حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در این همایش اظهار داشت: امروز دشمن تمام توانش را برای القای نا کارآمدی نظام و ایجاد نا امیدی در جامعه بکار گرفته است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن برشمردن ویژگی‌های عمر چهل انقلاب اسلامی بعنوان گام اول، افزود: اولین و مهمترین اصل در مسیر انقلاب و مبارزه با دشمنان مجهز شدن به تقوای الهی و بصیرت است.
وی این ویژگی در وجود امام راحل کاملا برجسته و آشکار دانست و ادامه داد: برای برداشتن گام دوم باید بصیرت خویش را در شناخت دشمن و توطئه‌های آن تقویت نماییم.
حجت الاسلام سالک در پایان صحبت‌های خود برای مدافعان حریم ولایت و وطن، پیروزی و سربلندی و سلامتی را از درگاه الهی مسئلت نمودند.
 
دشمن تمام توان خود را برای القای ناکارآمدی نظام به کار برده است
دشمن تمام توان خود را برای القای ناکارآمدی نظام به کار برده است
انتهای پیام/
ارسال نظرات