پروژه انتقال آب کشاورزی به مزرعه شرکت آباد شهرستان بن با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام اجرا شد.
کد خبر: ۹۱۵۵۶۴۴
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پروژه انتقال آب  کشاورزی به مزرعه شرکت آباد شهرستان بن با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام اردوهای جهادی و کشاورزان اجرایی شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: با اجرای این پروژه بیش از 20هکتار از باغات مزرعه شرکت آباد شهرستان به آبیاری نوین(قطره ای) مجهز می شود.

وی، ادامه داد: هزینه این پروژه 500میلیون ریال بوده که به صورت مشارکتی، نیمی از آن را بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تأمین کرده است.

فولادی تصریح کرد: حمایت از تولید در عرصه های مختلف بویژه امور کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و ...، باعث پیشگیری از مهاجرت به شهرها و مراکز استانها می شود.

 این مقام مسئول همچنین از فعالیت 610 گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: گروه های جهادی با حضور در عرصه های مختلف؛ آموزشی، عمرانی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و تولید در قالب اردوهای جهادی به یاری نیازمندان می پردازند.

ارسال نظرات