حجت الاسلام و المسلمین دهقانپور امام جمعه نیر در جمع کارکنان تیپ ۱۸ الغدیر، گفت: باید نعمت وجود حضرت معصومه را شاکر باشیم ایشان گنج بزرگی در قم هستند که ما از آن غافل می باشیم.
کد خبر: ۹۱۵۵۶۴۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام و المسلمین دهقانپور امام جمعه نیر در جمع کارکنان تیپ ۱۸ الغدیر اظهار داشت: حضرت فاطمه معصومه (س) از نظر سنی ۲۵ سال کوچکتر از امام رضا (علیه السلام) بودند و این باعث می‌شد یک علاقه خاصی بین آن‌ها باشد. وی با اشاره به کرامات حضرت معصومه (سلام الله علیه) و امام رضا (علیه السلام) دردهه کرامت افزود: امام رضا (علیه السلام) به این بانوی بزرگوار لقب معصومه به معنی بانوی بهشتی دادند و فرمودند:: هرکس حضرت معصومه (سلام الله علیه) را در قم زیارت کند، مانند کسی است که مرا زیارت کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین دهقانپور بیان کرد: حضرت معصومه کسی است که که امام صادق (علیه السلام) در رویای صادقه به آیت ا.. مرعشی که با دعا و راز و نیاز تلاش پیگیری را برای یافتن قبر مطهر حضرت زهرا (سلام الله علیه) آغاز کرده بود خطاب فرمود:: بر تو باد به کریمه اهل بیت بانویی که شفیع روز محشر خواهد بود همانند مادر پاکش فاطمه اطهر (سلام الله علیه).
امام جمعه نیر تاکید کرد: ما باید شکر نعمت‌ها و گنج بزرگی که در قم است و ما از آن غافل هستیم را داشته باشیم، حالا در کنار آن زیارت حضرت معصومه (سلام الله علیه) هم برویم این خوب است، ولی باید ویژه فقط به خاطر امام معصوم به زیارت برویم.
وی خواستار شکر مسلمان و شیعه ۱۲ امامی بودن را کرد و یادآور شد: شما پاسداران که در این لباس مقدس مشغول به خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید. باید خدا را شاکر باشید.

حضرت معصومه (س) گنج بزرگی اند، که شیعیان از آن غافل هستند
حضرت معصومه (س) گنج بزرگی اند، که شیعیان از آن غافل هستند
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات