با حضور کاروان خدام آستان قدس رضوی، جشن دهه کرامت در آستانه میلاد حضرت امام رضا علیه السلام در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۵۶۳۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ با حضور خدام بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا علیه السلام، جشن دهه کرامت در آستانه میلاد ثامن الحجج، هشتمین اختر سپهر امامت و ولایت در حسینیه آیت الله بهاءالدینی ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

در ابتدای این مراسم فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با خیر مقدم به خادمان آستان قدس رضوی، ولایتمداری را ویژگی بارز مردم و رزمندگان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری دانست.

سردار علی محمد اکبری، افزود: مردم استان چهارمحال و بختیاری قبل و بعد از انقلاب همواره به اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام ارادات ویژه داشته اند و این استان به صورت یکپارچه شیعه و از دوستداران و محبان ولایت هستند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی از خادمان آستان قدس رضوی با تبریک دهه کرامت، گفت: خادمی امام رضا علیه السلام فقط خدمت در آستان قدس رضوی نیست؛ بلکه هرکسی در هر جا و مکانی، کاری کند که باعث خشنودی حضرت امام رضا علیه السلام شود، خادم امام محسوب می گردد.

وی، با بیان اینکه روحیه خدمت جهادی در جمع پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان بیش از سایر اقشار مشهود است،  افزود: گشاده رویی نسبت به ارباب رجوع هم نوعی خدمت است که کارکنان ادارات بعنوان خادم مردم باید بیشتر به این مسئله توجه کنند و اگر نمی توانند جایی خدمتی به مردم داشته باشند؛ حداقل با روی گشاده پاسخ آنها را بدهند، که از ارزش والایی برخوردار است.

حسینی، ادامه داد: مطالبه گری مردم از مسئولان نیز باید همین خدمت به آنها باشد، زیرا کارکنان دستگاه ها از بیت المال حقوق می گیرند که به آنها خدمت کنند.

وی، در ادامه عقل را بهترین رفیق انسان دانست و با اشاره به اهمیت اقامه نماز اول وقت و کارگشایی این فریضه دینی، خاطرنشان کرد: ما باید در طلب حاجات از اهلبیت معصومین علیهم السلام با توجه به بالابودن مقام فضل و کَرَم و مروت آن عزیزان، ما باید به مقدار ظرفیت وجود خویش از آنها حاجت بخواهیم.

در این مراسم  پس از مدیحه سرایی مداح آستان قدس رضوی در شأن و مقام حضرت امام رضا علیه السلام، نشان نوکری حضرت امام رضا علیه السلام به چند نفر از فرماندهان و مسئولین سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و پاسدارانی که نام رضا داشتند، اعطا شد.

ارسال نظرات