راهپیمایی و تجمع بانوان نیشابور در پاسداشت عفاف و حجاب

بانوان انقلابی، شهید پرور، خداجو ومحجبه نیشابور راهپیمایی خود را از میدان امام خمینی (ره) این شهر آغاز و باتجمع در مصلای نیشابور پایان دادند.
کد خبر: ۹۱۵۵۵۶۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ معاون فرهنگی وهنری ناحیه مقامت بسیج نیشابور اظهار کرد:همزمان با ۸۴ سال کشف حجاب توسط رضا خان این عامل مزدور استکبار انگلیس که برای اجبار زنان به کشف حجاب مسجد گوهر شاد وخانه خدا رابه توپ بست وجمعیت مدافع ارزش‌های الهی عفاف وحجاب را که در آنجا متحصن گردیده بودند به شهادت رساند این راهپیمایی برگزار گردید.

اسماعیل عشقی گفت: امروز بانوان انقلابی، شهید پرور، خداجو و محجبه نیشابور در دفاع از ارزش‌های والای اسلامی والهی و دفاع از حریم عفاف وحجاب این راهپیمایی را برگزار کردند که ثابت کنند علیرغم ادعا وتبلیغات واهی معاندین در فضای مجازی قالب امروز زنان جامعه را بانوان محجبه تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: بانوان انقلابی و همیشه در صحنه نیشابوری با راهپیمایی در آستانه روز ملی عفاف و حجاب خواستار مبارزه با مظاهر علنی بدحجابی شدند و با دادن شعارهایی، چون «یا فاطمه شعار ماست – حجاب افتخار ماست»، «هرکس با حجابه / پیرو انقلابه»، «چادر حجاب برتر است/ دستور پیمبر است» «ای خواهر مسلمان، حجاب سنگر تو است/‌ای خواهر مسلمان، فاطمه رهبر تو است»، «ای زن به تو از فاطمه این گونه خطاب است/ارزنده‌ترین زینت زن حفظ حجاب است»، «حجاب حکم خداست- منکر آن بی‌حیاست»، «حفظ چادر حفظ دین ومذهب است / شیوه زهرا ودرس زینب است»، «چادر حجاب برتر- لبیک به امر رهبر»، «خشنودی پیامبر- چادر حجاب برتر» از حجاب اسلامی دفاع کرده و بی‌حجابی را محکوم کردند.

وی یادآورشد: از جمله مواردی که تظاهرات کنندگان به آن تاکید داشتند و خواستار آن بودند، پررنگ‌تر شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه بود.

معاون فرهنگی وهنری ناحیه مقامت بسیج نیشابور تصریح کرد:در پایان قطعنامه سراسری تظاهرات روز ملی عفاف و حجاب قرائت شد درقسمتی از این بیانیه آمده است از مسئولین خواستار ومالبه اجرای کامل قانون عفاف وحجاب را در سطح جامعه دازیم.

در پایان این مراسم حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی امام جمعه ورییس شورای فرهنگ عمومی نیشابور و هاجر چنارانی نماینده محجبه مردم نیشابور وفیروزه در مجلس شورای اسلامی به ایراد سخن پرداخته و از بانوان محجبه وموفق تجلیل گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها