خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
آیین افتتاحیه فعالیت محرومیت‌زدایی گروه جهادی شهید علی‌اکبر پیرویان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با حضور اهالی روستای ملااره از توابع بخش جره و بالاده در مسجد این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۵۵۶۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آیین افتتاحیه فعالیت محرومیت‌زدایی گروه جهادی شهید علی‌اکبر پیرویان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با حضور اهالی روستای ملااره از توابع بخش جره و بالاده در مسجد این روستا برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در آیین با بیان اینکه محرومان، پابرهنگان و مستضعفان، صاحبان اصلی انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: مسئولان نظام اسلامی وظیفه دارند تا می توانند به محرومان کمک کنند.

وی برگزاری اردهای جهادی در روستا را فرصتی استثنایی برای اهالی روستا دانست و یادآور شد: دانشجویان جهادی می‌توانستند در ایام تعطیلات، اوقات فراغت خود را به گونه ای دیگر بگذرانند اما آن‌ها از شوق خدمت به محرومان به اینجا آمده‌اند؛ در واقع اوقات فراغت دانشجویان جهادی، محرومیت‌زدایی و اردوهای جهادی است.

شایان باذلی مسئول گروه جهادی شهید علی‌اکبر پیرویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون نیز در این آیین، اظهار داشت: دانشجویان جهادی در رشته‌ها و تخصص‌های مختلف به مدت ۱۰ روز به فعالیت در عرصه‌های فرهنگی، عمرانی، بهداشتی، آموزشی، مشاوره خانواده، داپزشکی و پزشکی خواهند پرداخت.

وی برگزاری حلقه‌ها و کلاس‌های معرفتی، احکام، قرآن و مبانی دینی برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان را از جمله فعالیت‌های فرهنگی در اردوی جهادی دانست و اضافه کرد: در برنامه‌های فرهنگی عمومی برنامه‌هایی از قبیل آیین شبی باشهدا، اکران فیلم، برگزاری جشنواره غذاهای بومی محلی، دعای ندبه، کمیل و جشن میلاد امام رضا (ع) را خواهیم داشت.

باذلی ویزیت رایگان پزشک برای اهالی روستا را از دیگر برنامه‌های این اردوی جهادی عنوان و بیان داشت: کسانی هم برای درمان نیاز به متخصص داشته باشند بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته به پزشکان متخصص ارجاع داده خواهند شد تا روند درمان با حداقل هزینه‌ها صورت گیرد.

مسئول گروه جهادی شهید علی‌اکبر پیرویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون اظهار داشت: اجرای "میز خدمت" یکی دیگر از برنامه‌هایی است که با حضور مسئولان شهرستان در سطح روستا و پاسخ به سوالات مردم صورت می‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها