خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در افتتاحیه طرح ولایت استانی:
طرح ولایت دانشجویان بسیجی استان فارس از ۱۷ تیرماه به مدت یک هفته در شهر قم و با حضور اساتید برتر حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۵۵۵۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، افتتاحیه طرح ولایت استانی بسیج دانشجویی استان فارس  با هدف تربیت اخلاقی و معرفتی دانشجویان در قم برگزار شد.

در  آغاز این مراسم سعید یوسفی؛ مسئول ناحیه بسیج دانشجویی با اعلام خوشامد گویی به دانشجویان این طرح گفت : در راستای تقویت بنیه علمی و به خصوص افزایش مطالعه و عمق بخشی به خود حرکت کنید.

وی در ادامه افزود: سعی کنید در جهت علاقه خود حرکت کنید و در یک زمینه خاص متخصص و توانمند شوید تا بتوانید در آینده مربی های خوبی باشید.

یوسفی با اشاره به نقش نویسندگی و فن بیان دانشجویان گفت: دانشجوی بسیجی باید اهل قلم باشد و در زمینه فن بیان, گفتن, نوشتن، مطالعات قوی داشته باشد و منابع خوبی چون کتابهای جلال آل احمد و کتب دیگر ادبی استفاده کنند.

مسئول ناحیه ی بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به لزوم مطالعه کتب شهید مطهری گفت: از توصیه های مقام معظم رهبری مطالعه کتب شهید مطهری توسط دانشجویان بسیجی است و نباید از این موضوع غافل شد.

وی  با اشاره به نقش دانشجویان بسیجی در سال های آینده تصریح کرد: به همه شما دانشجویان عزیز توصیه می کنم که قدر دوران دانشجویی را بدانید و از آن کمال بهره را ببرید که تکرار نشدنی است چرا که شما افسران جنگ نرم هستید و قرار است در بعد از این دوره در بسیج دانشجویی مسولیت بگیرید بنابراین خود را قوی کنید.

یوسفی در پایان گفت: متمسک به علم و ایمان شوید و اصول کار تشکیلاتی را خوب یاد بگیرید که در تشکل بسیج گاهی در این زمینه ضعف داریم و از این دوره به عنوان مقدمه کار تربیتی و تشکیلاتی خود کمال بهره را ببرید.

در ادامه این برنامه هادی رضایی مسئول اندیشکده بنیان مرصوص ناحیه بسیج دانشجویی فارس با اشاره به نیاز دانشجویان به اندیشیدن و اخلاق این دوره ها را زمینه ای برای شروع یک رشد فکری و معنوی دانست.

طرح ولایت دانشجویان بسیجی استان فارس از 17 تیرماه به مدت یک هفته در شهر قم و با حضور اساتید برتر حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

350 دانشجوی برتر بسیج دانشجویی استان فارس، در طول این دوره به مسائل معرفتی ، تربیتی و اخلاقی خواهند پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها