فرمانده سپاه بابلسر تحقق گام دوم انقلاب را هدایت و تربیت عفیفانه نسل جوان انقلابی دانست.
کد خبر: ۹۱۵۵۵۴۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،راهپیمایی ۱۰ هزارنفری عفاف و حجاب با حضور  پرشور بانوان  و مسئولان به مناسبت هفته عفاف و حجاب در شهرستان بابلسر برگزار شد.

سرهنگ سیدمطفی موسوی ‌نژاد، فرمانده سپاه بابلسر  در این در راهپیمایی 10 هزار نفری با اشاره به اینکه استکبار جهانی با ایجاد جنگ رسانه ای علیه حجاب تصویر نادرستی به جهانیان نشان می‌دهد،اظهار کرد: مردم غیور بابلسر ثابت کردند قیامی که علیه طاغوت شکل گرفت قیامی برخاسته از ایمان و اعتقاد راسخ و قلبی مردم به اسلام بود و  این اعتقاد همچنان ادامه دارد.

موسوی نژاد در ادامه با تصریح بر این مطلب که دشمن بنیان اعتقادی مردم را هدف قرار داد از تشکیل قرارگاه ستاد عفاف و حجاب در بابلسر خبر داد و  افزود: برنامه‌های متعددی در طول سال برای  شهرستان پیش بینی شده  است  تا بیانیه گام دوم انقلاب، در بخش تربیت، هدایت و استفاده از نیروهای جوان و مومن انقلابی به ویژه تربیت دختران عفیفه و با حجاب محقق شود.

وی در پایان  با اشاره به اینکه مملکت صاحب دارد و صاحب آن حضرت امام عصر(عج) و نائب بر حق ایشان مقام معظم رهبری است خاطر نشان کرد: از حضور پرشور مردم در تجمع باشکوه مدافعان حریم عفاف و حجاب قدردانی میکنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها