خبرهای داغ:
کاروان دوی امدادی جاده ولایت که هر سال مسیر حرکت تا حرم مطهر امام رضا(ع) در ایران از شلمچه تا مشهد مقدس را طی می‌کند وارد شهرستان طبس شد.
کد خبر: ۹۱۵۵۴۹۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، این کاروان مسیر حرکت امام رضا(ع) در ایران را تا مشهد مقدس با حدود دو هزار و ۳۰۰ کیلومتر مسافت طی خواهد کرد.

سرپرست دهمین کاروان دوی امدادی جاده ولایت در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: کاروان دوی امدادی جاده ولایت حرکت خود را از محل ورود امام رضا علیه‌السلام در شلمچه آغاز کرده است.

مهدی عجمی نژاد افزود: شروع حرکت کاروان از هشتم تیرماه بوده است و در روز ولادت امام رضا(ع) مراسم استقبال از کاروان با حضور جمعی از مسئولین استانی و کشوری در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: هدف از دوی امدادی جاده ولایت استفاده از ابزار ورزش برای پیام رسانی در حوزه سیره رضوی است.

سرپرست دهمین کاروان دوی امدادی جاده ولایت گفت: در طول مسیر عیادت از بیماران، سرکشی از خانواده‌های شهدا توسط اعضای کاراون انجام گرفت، همچنین در استان یزد با کودکان سرطانی موسسه مهک دیدار داشتیم.

وی بیان کرد: اعضای کاروان ۱۷ نفر هستند و امیدواریم بتوانیم دعاگوی همه در حرم مطهر رضوی باشیم.

رییس اداره ورزش و جوانان طبس در حاشیه مراسم استقبال از این کاروان بیان کرد: کاروان دوی امدادی جاده ولایت امروز(سه‌شنبه) در طبس و فردا در شهر عشق‌آباد از شهرستان طبس خواهند بود و پنج‌شنبه خراسان جنوبی را به مقصد مشهد مقدس ترک خواهند کرد.

حسین قدیمی افزود: پس از مراسم استقبال، جشن ویژه حضور این عزیزان در شهرستان طبس در باغ رضوان تدارک دیده شد که با حضور جمعی از همشهریان و اعضای کاروان برگزار شد، همچنین مراسم مشابه را در شهر عشق آباد برای این کاروان تدارک دیده ایم.

وی ادامه داد: از مدیرعامل موسسه آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) که میزبانی مراسم استقبال از کاروان دوی امدادی جاده ولایت را بر عهده داشتند تشکر می‌کنیم.

این کاروان در بدو ورود به طبس مورد استقبال مسئولین اداره ورزش شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی قرار گرفت.

مراسم استقبال رسمی از کاروان دوی امدادی جاده ولایت در حرم حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس با حضور امام جمعه، معاون فرماندار ویژه طبس، جمعی از ورزشکاران و مردم برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها