سپاه استان اردبیل جلسه با موضوع " نحوه تعامل و همکاری اقشار در طرح جهاد همبستگی ملی" این قرارگاه با حضور مسئولین اقشار و به ریاست جانشین محترم سپاه استان برگزار کرد
کد خبر: ۹۱۵۵۴۷۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات، در این قرارگاه جناب سرهنگ پیرجاهد مسئول بسیج سازندگی سپاه استان اقداماتی که تاکنون توسط سپاه استان در راستای اجرای طرح جهاد همبستگی ملی انجام شده ارائه نمود.

وی از اعزام دو گروه جهادی، جمع آوری نزدیک به دویست میلیون تومان کمک نقدی، جمع آوری وسایل و اقلام غیرنقدی به ارزش نزدیک به ۳ میلیارد تومان و ... خبر داد.

در ادامه ، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان تشکیل ستاد خبری و جریان سازی طرح جهاد همبستگی ملی را از جمله برنامه های ابلاغی آن معاونت دانست که تحقق این مهم مستلزم همکاری اقشار خصوصاً سازمان بسیج مساجد و محلات می باشد.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه استان ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد باسعادت امام رضا(علیه السلام)، برگزاری ۵۰ همایش در سطح حوزه های مقاومت، ۳۰ همایش توسط نواحی، فعالسازی یاوران رسانه جهت انعکاس اخبار مربوط به طرح جهاد همبستگی ملی را از جمله اقدامات این سازمان بیان نمود.

سپس هر یک از اقشار بسیج سپاه استان به بیان گزارش اقدامات انجام یافته خود در خصوص طرح پرداختند.

در پایان جلسه، سردار مستعد جانشین محترم سپاه استان ضمن قدردانی از زحمات تمامی عزیزان در اجرای این طرح بیان نمودند: اقداماتی که انجام می دهیم باید به موقع و سازماندهی شده باشد تا به نتیجه مطلوب و مورد نظر برسیم. وی مستندسازی از برنامه های اجرا شده در سطح سپاه و بسیج خصوصاً طرح جهاد همبستگی ملی برای انعکاس بیرونی و درونی را بسیار مهم دانستند که نقش بسیج مساجد و محلات، بسیج رسانه و روابط عمومی و تبلیغات در این عرصه انکار ناپذیر است.

ارسال نظرات