اولین پنجشنبه آسمانی به همت معاونت فرهنگی سپاه بسیج میبد و با همکاری هنرمندان در پارک فلسطین این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۵۴۶۹
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج میبد دراین ارتباط گفت: این برنامه با هدف ایجاد فضای شاد مفرح و نشاط اجتماعی هر هفته در یکی از محلات میبد برگزار می شود و با توجه به اینکه تا ایام محرم 6 هفته باقی است و از این هفته های باقیمانده دو هفته مصادف با شهادت امام محمد باقر(ع) و نیز امام جواد (ع) می باشد در آن دو هفته روزهای پنجشنبه برنامه هایی خاص و مرتبط به آن ایام اجرا می شود.
مرتضی بهشتی افزود: ادامه برنامه پنجشنبه های آسمانی بعد از سپری ایام ماه محرم و صفربا اجرا درمحلات مختلف شهر در مکان هایی نظیر امامزاده های واقع در محلات ، مکان های فرهنگی ، پارک بهاران و...پیگیری می شود .
وی برنامه های پنجشنبه های آسمانی را ورزش های زورخانه ای ، برنامه های نمایشی ، خوانندگی و... عنوان کرد که با استفاده از ظرفیت های شهرستان اجرا می شود.
معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج میبد گفت: کانون جوانان بسیج و حوزه فرهنگی بسیج و سپاه میبد آمادگی دارد تا با هنرمندان و نخبگان در زمینه های فرهنگی ، هنری ، ورزشی، خوانندگی و...بعد از ارزیابی هایی که خواهد شد در اجرای برنامه پنجشنبه های آسمانی همکاری داشته باشد.
گفتنی است آیت الله اعرافی امام جمعه میبد با صدور پیامی از تلاش های ارزنده در اجرای برنامه پنج شنبه های آسمانی تشکر و تقدیر کرد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات