بسیجی نخبه حقوقی استان مرکزی گفت: شورای نگهبان مانع این است که نظام اسلامی از خطّ دین و اسلام و همچنین از خطّ قانون اساسی منحرف شود و رد طول این سالها آن را اثبات کرده است.
کد خبر: ۹۱۵۵۴۴۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

امید مطلبی بسیجی نخبه حقوق در استان مرکزی و عضو بسیج حقوقدانان استان در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج مرکزی؛ با اشاره به عملکرد درخشان شورای نگهبان در طول انقلاب اسلامی گفت: نهاد مقدس شورای نگهبان همواره حافظ و پاسدار قانون اساسی و انتخابات بوده است و نگذاشته مسیر اصلی قانون گذاری ذره ای انحراف پیدا کند.

این بسیجی حقوقدان شورای نگهبان را یکی از مهمترین نهادهای فعال برای جلوگیری از عدم انحراف نظام از ارزش های دینی و اسلامی خواند و افزود: یکی از دستگاه های مهم و تأثیرگذار در نظام جمهوری اسلامی که سامان بخشی موثری داده شورای نگهبان است و باید حرمت و اهمیت آن همیشه در جامعه مورد توجه باشد.

مطلبی با بیان اینکه حرکت شورای نگهبان در طول انقلاب اسلامی همواره در مسیر آینه‌ی اعتماد عمومی بوده بیان داشت: امروز دشمن هدف خود را تخریب این نهاد مقدس قرار داده و متأسفانه افرادی در داخل را غافلانه یا مغرضانه برای اهداف شیطانی خود استفاده می کنند و باید همه هوشیار باشند چراکه شورای نگهبان از ارکان مهم نظام اسلامی است.

بسیجی نخبه حقوقی استان مرکزی شورای نگهبان را امروز در شرایط بسیار مطلوب معنوی و علمی دانست و افزود: شورای نگهبان چشم بینای نظام اسلامی است چراکه مدافع اصلی از تفکر و آرمان های امام در سطح کلان این شورا است و اگر نباشد قطعا نظام اسلامی استهاله خواهد شد.

مطلبی در پایان خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی با محتوای دینی،سیاسی و فرهنگی از کامل ترین انقلاب های دنیا است که وظیفه شورای نگهبان حفاظت از محتوای اصلی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات