مصطفی
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ایلام مطرح کرد؛
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ایلام گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته ویژه برنامه های متنوعی در دهه کرامت در سطح استان ایلام برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۵۵۴۴۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، "علی‌اصغر شریفی راد"، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ایلام با اشاره به ویژه برنامه های دهه کرامت در استان ایلام گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته ویژه گفت: برنامه های متنوعی در دهه کرامت در سطح استان ایلام برگزار می شود.

وی اعزام خادمان حرم مطهر به‌عنوان سفیران صحن مطهر امام رضا (ع) به استان و حضور در مناطق مختلف استان، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، بازدید از آسایشگاه‌ها معلولین و سالمندان، حضور در بیمارستان‌ها و عیادت از بیماران، حضور در زندان‌ها و برگزاری جشن بزرگ زیر سایه خورشید در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ایلام ازجمله برنامه‌های این ایام است.

شریفی راد، با اشاره به اینکه تلاش شده در برنامه‌ریزی سال جاری تمام شهرستان‌ها و شهرهای استان از حضور کاروان حرم رضوی بهره‌مند باشند، افزود: کاروان خدام حرم رضوی از 19 تا 23 تیرماه حضور خواهند داشت.

وی اظهار کرد:دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام و سایر مدیران دستگاه های اجرایی از دیگر برنامه‌های این کاروان در ایلام خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ایلام خاطرنشان کرد: همچنین جشن‌های زیر سایه خورشید در سطح بقاع متبرکه با حضور کاروان زیرسایه خورشید برگزار می شود.

شریفی راد، ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور و شرکت در جشن‌های زیر سایه خورشید، از برگزاری 40 ویژه برنامه متنوع در این دهه مبارک در سطح استان ایلام خبر داد.

 

ارسال نظرات