امام جمعه موقت ایلام گفت: اگر مسئولان استانی واقعاً به فکر شاد کردن مردم هستند به فکر برطرف کردن مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری جوانان باشند
کد خبر: ۹۱۵۵۴۳۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام "وعد مرادبیگی"، امام جمعه موقت ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: نظام سلطه برای ضربه زدن به جامعه اسلامی، فرهنگ عفاف و حجاب را مورد هجمه قرار داده است.

وی افزود: بخشی از جنگ نرم دشمن در فضای مجازی متمرکز بر حجاب و عفاف است که باید این فضا مدیریت شود.

امام جمعه موقت ایلام با بیان این مطلب که رعایت عفاف و حجاب سلامت خانواده را به‌دنبال دارد، تاکید کرد: گسترش حجاب امنیت در جامعه را بیشتر می کند، توجه به این مهم از تاکیدات مهم قرآن و از دستورات اولیای الهی است که باید از کمرنگ شدن آن در جامعه جلوگیری و آمران به معروف در این راستا با تذکر لسانی، این مساله مهم را گوشزد کنند.

مرادبیگی با اشاره به برگزاری کنسرت های اخیر در ایلام اظهار داشت: با کنسرت‌هایی که در آن بی بند و باری و شکستن خط قرمز باشد مخالف هستیم، امیدواریم هیچ وقت شاهد این طور مسائلی در شهر ایلام نباشیم.

وی عنوان کرد: متاسفانه خبرهای نگران کننده‌ای در بحث بی‌حجابی در کنسرت اخیر شهر ایلام به گوشمان رسیده که امیدواریم درست نباشد.

امام جمعه موقت ایلام افزود: اگر مسئولان استانی واقعاً به فکر شاد کردن مردم هستند به فکر برطرف کردن مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری جوانان باشند.

حجت الاسلام مراد بیگی در بخش دیگری از سخنان با اشاره سالروز تاسیس مجلس خبرگان رهبری و جایگاه مهم آن در نظام جمهوری اسلامی ایران، ولایت فقیه و رهبری را یکی از اصلی ترین رکن های نظام بیان کرد و گفت: مسئولیت مجلس خبرگان رهبری بسیار حساس، ظریف و دقیق است در واقع این نهاد هویت اسلامی و انقلابی نظام را حفظ می کند.

وی در خصوص ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان بیان کرد: شورای نگهبان چشم بینای نظام جمهوری اسلامی ایران برای انتخابات، تفسیر قانون اساسی و نظارت بر قوانین مجلس شورای اسلامی است و این مجموعه مطمئن‌ترین دستگاه ارگانی است که انقلاب به نظام کشور بخشیده است.

امام جمعه موقت ایلام همچنین با گرامیداشت ۱۶ تیر روز مالیات، برلزوم پرداخت مالیات ازسوی همه واجدین شرایط تاکید و از مسئولان امر درخواست کرد با تشدید نظارت ها، از فرارهای مالیاتی برخی افراد سودجو و سرمایه دار جلوگیری نمایند.

ارسال نظرات