تیم آراد شاهرود در مسابقات فوتسال نوجوانان دسته یک کشور در شاهرود به عنوان قهرمانی دست یافت و به مرحله نهایی این مسابقات راه یافت.
کد خبر: ۹۱۵۵۴۰۲
|
۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
صعود تیم فوتسال نوجوانان آراد شاهرود به مرحله نهایی دست یک کشوربه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، تیم آراد شاهرود در مسابقات فوتسال نوجوانان دسته یک کشور در شاهرود به عنوان قهرمانی دست یافت و به مرحله نهایی این مسابقات راه یافت.
این مسابقات از ۱۵ تیر تا ۱۹ تیر به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی آراد شاهرود و با حضور ۵ تیم در سالن شهید اکبری برگزار شد، که آراد شاهرود با ۳ پیروزی یک تساوی با ۱۰ امتیاز و با ۱۹ گل زده به مرحله دوم مسابقات راه یافت محمد خنجری با ۵ گل زده بهترین گلزن آراد در در دور اول مسابقات بود.
دور نهایی مسابقات از ۷ مرداد با حضور تیم های آراد شاهرود ، مقاومت قرچک ، مقاومت هرمزگان ،شمال زابل برگزار میگردد.
لازم به ذکر است در تیم آراد شاهرود نوجوانان فوتسالیست نوجوانان خوش آتیه، حسین صفرپور، محمدرضا باقری،علی عبداللهی، محسن شاهسوندی، مظاهر شکاری، علی شهمیرزادی، محمد خنجری، جاوید خالق وردی، امیر طاها آزادی، میلاد محمودی، امیر حسین فروتن، علی کمال فر، محمد امین اسدی فرد، یاسین غلامی، سجاد نوروزی و فاضل خانی حضور داشتند و سرمربی این تیم محمد رئیسی و مربیان احسان خوش قدم، محمد طالع زاری و امین حیدری و سرپرست تیم نوروزی هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها