امام جمعه شاهرود با بیان اینکه پیشگیری از هتک حرمت و بی‌حجابی وظیفه عمومی قلمداد می‌شود گفت: مقاومت نهایی گزینه روی میز در مقابل استکبار جهانی است که در طول این چهل سال بهترین نتیجه را داده است.
کد خبر: ۹۱۵۵۳۹۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
پیشگیری از بی‌حجابی وظیفه عمومی/مقاومت تنها گزینه در مقابل دشمنبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه دستگاه‌های بسیاری مستقیم و غیرمستقیم در ترویج عفاف و حجاب جامعه نقش دارند، اظهار کرد: این نهادها و دستگاه‌های فرهنگی امروز نقش بسیار خطیری را عهده‌دار هستند که نهادهای فرهنگی باید برای ترویج حیا و عفاف در جامعه هزینه کنند.
وی ضمن بیان اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر یک وظیفه عمومی است که نباید به فراموشی سپرده شود، افزود: حادثه قیام مسجد گوهرشاد در اعتراض به بی‌بندوباری نمونه بارزی بود که مردم خواهان حیا و عفاف در جامعه هستند بنابراین پیشگیری از هتک حرمت و بی‌حجابی وظیفه عمومی قلمداد می‌شود.
امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه در دهه کرامت و تولد امام رضا (ع) قرار داریم که نقش این امام بزرگوار می‌بایست در جامعه بیشتر مطرح شود، گفت: انقلاب امروز ایران میراث تلاش‌های امامان پیشین است و امروز می‌بایست با حفظ و پاسداری از این ارزش‌ها کاری کنیم تا این انقلاب به دست ولی‌عصر (عج) برسد.
امینی بابیان اینکه ایران در برجام به همه تعهدات خود عمل کرد اما در مقابل کشورهای عضو یک‌به‌یک از زیر تعهدات شانه خالی کردند، تصریح کرد: ماجرای برجام نشان داد که آمریکا و اروپا تنها به فکر تأمین منافع خود بوده و قابل‌اعتماد نیستند بنابراین تنها گزینه روی میز مقاومت خواهد بود کاری که در طی چهل‌ساله انقلاب بهترین نتیجه را در مقابل دشمن نصیب ما کرده است.
وی بابیان اینکه شورای نگهبان حافظ نظام جمهوری اسلامی است و نباید مورد هجمه واقع شود، افزود: دشمن که خود را ناامید دررسیدن به خواسته‌های خود می‌داند از هر طریقی می‌کوشد تا به اهداف موردنظر خود دست یابد که یکی از راه‌های آن‌ها حمله به ارکان نظام است اما مردم کاملاً هوشیار هستند و از این موارد کوتاه نخواهند آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها