خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: دشمنان می‌گویند اگر ما در موضوعات مختلف پیش نرفتیم و نتوانستیم انقلاب اسلامی را ساقط کنیم برای این است که برنامه‌ریزی برای خانه و خانواده ایرانی نداریم.
کد خبر: ۹۱۵۵۳۸۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲

دشمن عدم پیشرفت خود را برنامه‌ریزی برای خانه و خانواده ایرانی می‌داندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ حسن مرادی در اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده نهاوند ضمن گرامیداشت دهه کرامت اظهار داشت: در برهه‌ای از زمان قرار داریم که دشمن کار فرهنگی انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه یکی از کارهایی که دشمن در آن فعالیت بسیاری دارد تهاجم فرهنگی است، افزود: در دست درازی به حریم خانواده، نقش خانواده، نقش خانم خانواده و نقش مادر در جامعه اسلامی بسیار مهم و پر رنگ است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اظهار داشت: دشمنان می‌گویند اگر ما در موضوعات مختلف پیش نرفتیم و نتوانستیم انقلاب اسلامی را ساقط کنیم برای این است که برنامه‌ریزی برای خانه و خانواده ایرانی نداریم.

وی افزود: دشمن می‌گوید در خانواده شخصی به نام مادر خانواده وجود دارد که اگر ما بنیان خانواده را به بیراهه بکشانیم چیزی از ایران اسلامی باقی نخواهد ماند.

مرادی خطاب به بانوان گفت: نقش شما به عنوان مادر در تربیت فرزندان صالح در این مدت زمانی که دشمن فعالیت می‌کند، بسیار مهم است.

وی با اشاره به برگزاری همایش حافظان حریم خانواده خاطرنشان کرد: هدف از این همایش حمایت از حجاب اسلامی و عفاف اسلامی و برخورد با بدحجابی در جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات