آیت‌الله محمدرضا ناصری با اشاره به اینکه دشمنان برای ضربه زدن به نظام، حجاب و عفاف زن مسلمان را نشانه گرفته اند؛ اظهار داشت: باید برای خنثی کردن توطئه‌های فرهنگی استکبار همه موازین دینی و انقلابی را مدنظر قرار داد.
کد خبر: ۹۱۵۵۳۸۲
|
۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهر یزد؛ با اشاره به اینکه دشمنان برای ضربه زدن به نظام، حجاب و عفاف زن مسلمان را نشانه گرفته اند؛ اظهار داشت: باید برای خنثی کردن توطئه‌های فرهنگی استکبار همه موازین دینی و انقلابی را مدنظر قرار داد.
وی افزود: غرب همواره به دنبال رخنه در کشور بوده و هست و همه اقشار جامعه به‌خصوص جوانان باید نسبت به توطئه‌های آن‌ها هوشیار باشند.
ناصری یزدی با بیان اینکه دشمن امروزه با فشار‌های اقتصادی به دنبال این است که به اهداف شومش در ایران اسلامی دست یابد ادامه داد: مردم فهیم ایران امروزه نسبت به توطئه‌های دشمنان علیه آن‌ها به یک آگاهی کامل رسیده‌اند و می‌دانند که در مقابل آن‌ها به چه شکلی باید رفتار کنند.
امام جمعه یزد تاکید کرد: حفظ حریم و حرمت‌ها و رعایت موازین الهی به خصوص در پوشش و حجاب یک مساله اساسی در شرع مقدس اسلام است و همه باید برای عمل به دین بیش از گذشته با هوشیاری وظایف خود را دقیقاً انجام دهند.
آیت الله ناصری به اهمیت رعایت فرهنگ مردم یزد توسط مردم و مسئولان با برنامه ریزی و کار جهادی و انقلابی اشاره کرد و بادآور شد: برخی امور فرهنگی که با وضعیت یزد مغایرت دارد باید پیشگیری شود.
وی بیان کرد: بانوان اسلامی با حجابشان مصونیت و عظمت دارند و می‌توانند بیشتر خدمت کنند و درس بخوانند و با خدا و دین و تعهد و تخصص خود فعالیت داشته باشند.
ناصری با تأکید مجدد بر اینکه دستورات اسلامی در خصوص حجاب و عفاف، تعالی زنان جامعه را به دنبال دارد و ارزش و کرامت آن‌ها را حفظ می‌کند، افزود: حجاب اسلامی شرایط پیشرفت و تعالی زنان را فراهم کرده و بنیان اخلاقی جامعه و خانواده را حفظ می‌کند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات