خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر بیان کرد:

عفاف و حجاب مصونیت در برابر اندیشه‌ای است که به تقابل با فرهنگ و ارزش‌های جوامع پرداخته است

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر نطنز گفت: عفاف و حجاب این روز ها تنها یک مصونیت جسمی نیست بلکه مصونیت اندیشه ای است که دشمن آن را به مسئله ای جهانی تبدیل کرده است، دشمنی که سال ها پیش در خاک کشورها صورت گرفت و امروز به تقابل با فرهنگ و ارزش های جوامع پرداخته است.
کد خبر: ۹۱۵۵۳۷۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، زهرا وشایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر ضمن گرامیداشت این هفته در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج  اظهار داشت:زن مسلمان ایرانی، تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان گشود و ثابت کرد که میتوان زن، عفیف، محجبه و شریف بود و سنگر خانواده را پاکیزه نگاه داشت و در عرصه سیاسی و اجتماعی نیز، سنگرسازی‌های جدید کرد و فتوحات بزرگی را به ارمغان آورد.

وی گفت : 21 تیر ماه یادآور حادثه حمله وحشیانه سردمدار عفت زدایی،غیرت زدایی و دیانت زدایی در ایران یعنی رژیم پهلوی به مسجد گوهرشاد است، در چنین روزی در سال 1314 عوامل خبیث رضا شاه پهلوی با هجوم به مسجد گوهرشاد جمعی از مردم را به دلیل مخالفت با کشف حجاب بانوان و غربی کردن لباس مردان، به خاک و خون کشیدند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر بیان کرد: قیام به پای زنان و مردانی که سرخی خونشان گلدسته های گوهرشاد را به سمت آسمان عشق به عفاف و حجاب پیمود، کاری بس دشوار است اما تداوم راه آن ها و حفظ آرمان آنان نیاز امروز جامعه اسلامی است، عفاف و حجاب این روز ها تنها یک مصونیت جسمی نیست بلکه مصونیت اندیشه ای است که دشمن آن را به مسئله ای جهانی تبدیل کرده است، دشمنی که سال ها پیش در خاک کشورها صورت گرفت و امروز به تقابل با فرهنگ و ارزش های جوامع پرداخته است.

وی خاطرنشان کرد: از دستگاه های متولی عفاف و حجاب خواستاریم جهت شناساندن عمق و محتوای حجاب و عفاف برنامه ریزی و از نفوذ مصادیق فرهنگ مبتذل غرب با  هر نام و عنوانی جلوگیری نمایند تا جوانان پاک انقلابی در کمال آرامش روحی و جسمی، اجتماع را به محیط مناسبی برای کار و تلاش تبدیل و سلامت روانی و اخلاقی جامعه را تضمین نمایند.

وشایی ادامه داد: همچنین از زنان آزاد اندیش، دختران فرهیخته و دانشگاهیان عزیز در خواست می کنیم برای خنثی نمودن توطئه های فرهنگی دشمن با رعایت پوشش شایسته دختر مسلمان ایرانی بار دیگر هویت ملی  و دینی خود را به جهان تشنه معنویت هدیه کنند.

ارسال نظرات