مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان بوشهر گفت :

ساخت منازل مسکونی برای محرومین آغاز خواهد شد

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بوشهر گفت: به یاری خداوند و همت گروه های جهادی و همچنین همکاری خیرین و بسیج سازندگی سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر، در نظر داریم ده باب منزل برای افراد نیازمند بسازیم که اقدامات لازم صورت گرفته و ان شاالله بزودی ساخته می شود.
کد خبر: ۹۱۵۵۳۶۴
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان بوشهر از آغاز ساخت منازل مسکونی برای محرومین خبر داد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بوشهر سرهنگ علیرضا فلاحی گفت :در سال‌های اخیر فعالیت‌های مختلفی در سطح شهرستان بوشهر توسط گروه‌های جهادی صورت گرفته است و در دو سال گذشته توفیق پیدا کرده‌ایم که بتوانیم ده‌ها باب منزل برای خانواده‌های نیازمنددر این شهرستان بسازیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه مالک اشتر با تشریح چگونگی معرفی افراد نیازمند گفت: این خانواده‌ها قبل از اقدامات لازم در خانه‌های غیر قابل سکونت زندگی می‌کردند که وضعیت بسیار نامطلوبی داشت و در این مرحله با حمایت مالی خیرین و همچنین اقدامات بسیجیان در قالب اردو‌های سازندگی، خانه‌هایی حدود ۵۰ متری برای آن‌ها ساخته می‌شود.

سرهنگ فلاحی با اشاره به همکاری دیگر ارگان‌ها با گروه‌های جهادی عنوان کرد : نمی‌توانیم بگوییم که هیچ‌کس اقدامی صورت نداده است، ولی از ارگان‌ها و سازمان‌های ذیربط توقع همکاری بیشتر می‌رود و این اقدام بیشتر توسط خیرین و همچنین بسیج سازندگی سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر و بسیجیان این شهرستان در قالب اردو‌های جهادی صورت می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه اردو‌های جهادی در زمان‌های مشخصی توسط بسیجیان انجام می‌شود، ساخت این ۱۰ باب منزل حدود حداکثر ۳ ماه به طول می‌انجامد که در مجموع بالغ بر ۵۰۰ نفر در قالب اردو‌های مختلف برای ساخت این ساختمان‌ها حضور مؤثر خواهند داشت.

مسئول بسیج سازندگی سپاه مالک اشتر خاطرنشان کرد: برای ساخت این واحد‌های مسکونی بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال هزینه پیش بینی شده که این مبلغ توسط خیرین و بسیج سازندگی بوشهر در دست رایزنی و تامین خواهد بود.

شایان ذکراست  این ده منزل در مناطق محروم شهرستان بوشهر، چون بندرگاه، تنگک، شیف و چغادک ساخته خواهد شد.
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار