در عصر امروز و با گسترش رسانه‌های تصویری و فضا‌های مجازی دشمن با ترویج بی حجابی به دنبال آلوده کردن جوامع اسلامی علی الخصوص جمهوری اسلامی می‌باشد.
کد خبر: ۹۱۵۵۳۵۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام فاطمی در همایش روز ملی عفاف و حجاب در گناباد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم علامه بهلول گنابادی، پرچمدار مبارزه با کشف حجاب رضاخانی گفت: بر طبق اسناد موجود در زمان تصویب این قانون ضد دینی گناباد پنجمین شهر کشور بود که علیه آن خروشید.

وی با بیان اینکه حجاب منحصر به اسلام نیست و در کتاب‌های آسمانی نظیر انجیل و اوستا و آموزه‌های یهودیت بر این ارزش الهی و انسانی تاکید شده، ادامه داد: تاریخ سرزمین‌هایی مثل اندلس نشان می‌دهد دشمنان با ترویج بی‌حیایی و بدحجابی به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود می‌باشند.

این استاد حوزه افزود: در عصر امروز و با گسترش رسانه‌های تصویری و فضا‌های مجازی دشمن با ترویج بی حجابی به دنبال آلوده کردن جوامع اسلامی علی الخصوص جمهوری اسلامی می‌باشد، چرا که با از بین رفتن خانواده و رکن رکین آن یعنی مادر، جوامع به سمت فروپاشی می‌روند.

فاطمی در پایان معاهدات و کنواسیون‌های بین المللی و به تعبیر صحیح‌تر امریکایی را از نقشه‌های استکبار جهانی برای مهار جمهوری اسلامی دانست و گفت: سند ۲۰۳۰ که متاسفانه بعضاً مواردی از اجرای آن در سطح کشور به گوش می‌رسد، به دنبال ترویج فرهنگ غربی و بدحجابی می‌باشد
ارسال نظرات
پر بیننده ها