ورزشکاران بسیجی باید نمونه باشند

مشاور عالی ورزشی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ورزشکاران بسیجی به خاطر توجه به ارزش‌ها و الگوگیری از ائمه اطهار در عرصه جهانی و نیز سایر ورزشکاران در این ارتباط باید نمونه باشند و باید این ارزش‌ها را همواره زنده نگه دارند.
کد خبر: ۹۱۵۵۳۴۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سرتیپ پاسدار «مهرعلی باران چشمه» پنجشنبه شب در جمع ورزشکاران بسیجی استان یزد افزود: رمز موفقیت ورزشکاران بسیجی در عمل به وظایف دینی و انقلابی، پیروی از حضرت علی (ع) و رعایت روحیه پهلوانی و جوانمردی است.
وی ادامه داد: داشتن تعهد در قبال جامعه و دیگران و حضور فعال در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی مورد نیاز کشور جزو ویژگی‌های ورزشکاران بسیجی است و باید این روحیه والا روز به روز تقویت شود.
رزمنده هشت سال دفاع مقدس به اهمیت برگزاری پیکار‌های ورزشی بسیجیان و المپیاد سالانه با حضور ورزشکاران اشاره کرد و بیان داشت: حفظ آمادگی در کنار اخلاق و معرفت باید به عنوان یک ارزش موثر حفظ شود.
باران چشمه با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در جامعه ورزشی بسیج استان‌ها وجود دارد، تقویت آن و تداوم برگزاری المپیاد‌ها با بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها در سطح کشور را خواستار شد.
وی با گرامیداشت خاطره شهدای انقلاب اسلامی به اهمیت شناخت راه آن‌ها و تلاش برای تحقق اهداف شهیدان اشاره کرد و گفت: عزت و اقتدار نظام اسلامی در دنیا به خاطر روحیه ولایتمداری و مقاومت است.
این مسئول عرصه ورزش نیرو‌های مسلح خاطر نشان کرد: نظام اسلامی به برکت خون شهیدان تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است و در ادامه راه با روحیه ایثار و حضور در عرصه‌های مختلف در مسیر شهیدان حرکت می‌کند.
باران چشمه خاطرنشان کرد: مدیون شهیدان والامقام انقلاب هستیم و باید راه آن‌ها را با همه وجود و همراه با بینش و بصیرت ادامه دهیم.
منبع ایرنا
انتهای پیام/
ارسال نظرات