مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر یزد تاکید کرد:

هفتمین المپیاد ورزشی بسیج مساجد و محلات استان یزد آغاز شد

مهندس «محمدمهدی نیکونژاد» با اشاره به به افتتاح هفتمین المپیاد ورزشی بسیج مساجد و محلات استان یزد در شامگا پنج شنبه 20 تیرماه، گفت: بسیجیان استان یزد جمعه 28 تیرماه در ده رشته ورزشی به طور همزمان رقابت می کنند.
کد خبر: ۹۱۵۵۳۴۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۰

مهندس «محمدمهدی نیکونژاد» مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در یزد، با اشاره به افتتاح هفتمین المپیاد ورزشی بسیج مساجد و محلات استان یزد در شامگاه پنج شنبه ۲۰ تیرماه، اظهار داشت: برخلاف سنت المپیاد‌ها و رویداد‌های ورزشی که در ورزشگاه‌ها و اماکن‌های مختلف ورزشی برپا می‌شوند، امسال برای اولین بار در سطح کشور، مراسم افتتاحیه این المپیاد را در کنار تربت پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم خلدبرین برگزار کردیم.
وی هدف از برگزاری مراسم افتتاحیه را در گلزار شهدا تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا دانست و افزود:حضور وزشکاران در سنین مختلف در کنار تربت پاک شهیدان باعث احساس نزدیکی به آنان می‌شود؛ بر همین اساس و به جهت پاسداشت خون شهدا و با حضور ورزشکاران، خانواده هایشان، مسئولین استانی، فرماندهان نظامی و فرماندهان عالی رتبه ستاد کل نیرو‌های مراسم افتتاحیه انجام شد.
مدیرعامل باشگاه مقاومت استان یزد ادامه داد: ورزشکاران با آرایش خاصی در بین قبور مطهر شهدا حضور یافتند و نهایتا با قرائت سوگند نامه، طواف قبور شهدا و اهداء گل به شهدای مدافع حرم، رژه تیم‌های ورزشی همزمان با روشن شدن مشعل المپیاد صورت گرفت.
نیکونژاد تاکید کرد: ورزشکاران بسیجی در این المپیاد در ۱۰ رشته وشو، تکواندو، شنا، جودو، تیراندازی، تیر وکمان، باستانی، کاراته، کشتی و زورخانه‌ای؛ جمعه ۲۸ تیرماه باهم به رقابت می‌پردازند.
وی بیان کرد: تاکنون یک هزار نفر از منتخبین رقابت‌های شهرستانی برای شرکت در این المپیاد ثبت نام کرده اند؛ همچنین ورزشکاران تا دوشنبه ۲۴ تیرماه برای ثبت نام فرصت خواهند داشت.
مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر یزد بااشاره به برگزاری مسابقات کشور در شهریور ماه، یادآور شد: بین ۶۵ الی ۷۰ نفر از ورزشکاران به عنوان کاروان المپیاد ورزشی استان یزد و در رشته‌های مختلف به مسابقات المپیاد کشوری بسیجیان اعزام می‌شوند.
نیکونژاد برگزاری مسابقات را همزمان دانست و گفت:مسابقات باستانی و پهلوانی در زورخانه قدس، شنا در استخر زمزم، وشو سالن ۹ دی سپاه، تکواندو در مجموعه ورزشی شهدا، تیراندازی در پایگاه استعداد یابی تیر اندازی بسیج مجموعه ورزشی شهدا، جودو در خانه جودو یزد، کاراته سالن شهید صدوقی، کشتی و کشتی پهلوانی در حسینیه‌ی محمود آباد، برپا می‌شود.
وی همچنین افزود: با توجه به همزمانی مسابقات این المپیاد ورزشی با رنکینگ کشور تیر و کمان، مسابقات این رشته ورزشی به درخواست ورزشکاران این رشته به پنج شنبه سوم مرداد موکول می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار